لاریجانی در صحن:

برخی از آقایان نمی‌خواهند درباره ارز در مجلس صحبت شود/ اجازه دهید سیف توضیحات خود را ارائه کند

رئیس مجلس گفت: برخی از آقایان نمی‌خواهند درباره ارز در مجلس صحبت شود، اگر بی نظمی شود بحث را منتفی می‌کنیم و دستور بعدی را بررسی می‌کنیم.

برخی از آقایان نمی‌خواهند درباره ارز در مجلس صحبت شود/ اجازه دهید سیف توضیحات خود را ارائه کندبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، علی لاریجانی رئیس مجلس در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه 21 فروردین‌ماه) اظهار کرد: سیف در این جلسه علت افزایش قیمت و راهکارهای خود را ارائه خواهد داد.

لاریجانی خطاب به نمایندگان گفت: جلسه را غیر علنی می‌کنیم می‌گویید چرا علنی نشد، غیر علنی می‌کنیم می‌گویید چرا علنی نشد.

وی تاکید کرد: اگر نمایندگان در صندلی‌های خود نشینند دیگر درباره ارز صحبت نخواهیم کرد. برخی از آقایان نمی‌خواهند درباره ارز در مجلس صحبت شود، اگر بی نظمی شود بحث را منتفی می‌کنیم و دستور بعدی را بررسی می‌کنیم.

رئیس مجلس بعد از رأی‌گیری خطاب به نمایندگان تأکید کرد: اجازه دهید سیف توضیحات خود را ارائه کند و شما نیز در همین موضوع صحبت کنید تا به نتیجه‌ای برسیم، وگرنه اگر بحث‌ها قاطی شده و از راه اصلی خارج شویم، به نتیجه‌ای نخواهیم رسید.

وی تصریح کرد: پورابراهیمی هم به عنوان رئیس کمیسیون اقتصادی بعد از اظهارات وی صحبت می‌کند و دیگر نمایندگان هم براساس رأی‌گیری می‌توانند صحبت‌های خود را در این جلسه مطرح کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار