ساداتی‌نژاد در نطق میان دستور:

مصرف کالای ایرانی به مطالبه مردم تبدیل شود/ دولت توجه به پیام‌رسان‌های داخلی را در اولویت قرار دهد

نماینده مردم کاشان گفت: از دولت و وزیر ارتباطات می‌خواهم توجه به پیامرسان‌های داخلی را در اولویت قرار دهند.

مصرف کالای ایرانی به مطالبه مردم تبدیل شود/ دولت توجه به پیام‌رسان‌های داخلی را در اولویت قرار دهدبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سیدجواد ساداتی‌نژاد نماینده مردم کاشان و آران‌ و بیدگل در صحن علنی امروز مجلس(22فروردین ماه) و در نطق میان دستور خود، اظهار کرد: مقام معظم رهبری سال 97 را با نام "حمایت از تولید داخلی" مزین کرده است، لذا دولت و سیاست گذاران باید در راستای نظارت و رعایت استانداردهای تولید و مبارزه با قاچاق کالا بکوشند.

وی افزود: در سال گذشته دولت و مسئولان در راستای تحقق شعار سال موفقیت چشمگیری کسب نکردند، انتظار مقام معظم رهبری و مردم برآورده نشد، امیدواریم که امسال با اهتمام ویژه و برنامه ریزی دقیق این حلقه مهم در اقتصاد مقاومتی تحقق یابد.

ساداتی‌نژاد تصریح کرد: از آنجایی که در شعار امسال، مقام معظم رهبری مسئولان و مردم را مورد خطاب قرار داده‌اند علاوه بر دولت لازم است تا مصرف کالای ایرانی توسط مردم رعایت شود، چرا که در غیر این صورت موفقیت لازم کسب نخواهد شد.

نماینده مردم کاشان بیان کرد:‌ صدای شرورانه آمریکا و متحدانش برای اجرای نقشه شوم دیگری به گوش می‌رسد و همه دنیا می‌دانند که مستکبران ظالم همیشه در چنین مواقعی دست به دروغ پردازی می‌زنند تا به مقاصد شوم خود برسند، امروز شکست آمریکا و اسرائیل در سوریه موجب این ادعاهای سخیف شده است.

ساداتی‌نژاد تأکید کرد: اوضاع نابسامان بازار ارز در روزهای اخیر شرایط نامطلوبی را ایجاد کرده و مردم انتظار دارند که رئیس جمهور که در زمان انتخابات با شعار مورد اعتماد قرار گرفت، امروز شرایط با‌ثباتی را ایجاد کند.

نماینده مردم کاشان گفت: امروز شرایط نابسامان معیشت دامن‌گیر مردم شده و جامعه انتظار دارد که با اجرای برجام گشایش را در حوزه‌های اقتصادی ببینند، اما شرایط بر خلاف وعده‌های داده شده پیش رفت؛ از دولت می‌خواهم که با تجدیدنظر در سیاست‌های خود و با توجه به سیاست‌های اقتصادی و بومی راهکار خروج از رکود و رونق اقتصادی را بیاید و بداند که گفتگو با مردم همیشه اثربخش بوده است.

وی خاطرنشان کرد: از دولت و وزیر ارتباطات می‌خواهم توجه به پیام‌رسان‌های داخلی را در اولویت قرار دهند، همچنین از وزیر آموزش و پرورش می‌خواهم که در خصوص افزایش حقوق معلمان که در چند جلسه اخیر هیئت دولت در وزارتخانه‌های خاصی صورت گرفته در وزارت آموزش و پرورش نیز صورت بگیرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار