عضو کمیته مشورتی وزارت خارجه چین در جمع خبرنگاران:

حفظ برجام منجر به حفظ صلح و ثبات در خاورمیانه می‌شود/ مخالف اقدامات یکجانبه کشور‌ها در سوریه هستیم

حفظ برجام منجر به حفظ صلح و ثبات در خاورمیانه می‌شود/ مخالف اقدامات یکجانبه کشور‌ها در سوریه هستیم جی‌پی بینگ گفت: چین می‌خواهد برجام حفظ شود. حفظ برجام در واقع به معنای حفظ صلح و ثبات در خاورمیانه است.

به گزارش  خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ جی‌پی بینگ عضو کمیته مشورتی وزارت خارجه چین در حاشیه دیدار با علی‌اکبر ولایتی در جمع خبرنگاران ضمن ابراز خوشحالی از سفر به ایران گفت: کمیته مشورتی سیاست خارجی چین ارگانی است که زیرنظر وزارت خارجه فعالیت می‌کند و اعضای آن شامل وزیر خارجه پیشین، معاونین وی و سفرای چین می‌شوند.

عضو کمیته مشورتی وزارت خارجه چین ادامه داد: سفر ما به ایران در یک بازه زمانی مهم فراگرفت، چرا که اخیرا شاهد حمله آمریکا، انگلیس و فرانسه به سوریه بودیم.

عضو کمیته مشورتی وزارت خارجه چین افزود: چین مخالف اقدامات یکجانبه کشورها و خارج از چارچوب سازمان ملل است. ما معتقدیم موضوع سوریه از راه گفتگو حل خواهد شد.

وی با اشاره به توافق برجام، تأکید کرد: چین می‌خواهد برجام حفظ شود. حفظ برجام در واقع به معنای حفظ صلح و ثبات در خاورمیانه است.

جی‌پی بینگ بیان کرد: در دیدار امروز در مورد موضوع سوریه، چشم‌انداز برجام و آینده روابط دوجانبه ایران و چین گفتگو کردیم و دو طرف خواهان گسترش روابط بودیم.


انتهای پیام/

برچسب ها: برجام ، آمریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار