میزبانی اصفهان از تور جهانی جودو برای اولین‌بار

رییس هیئت جودو استان اصفهان گفت: تور جهانی جودو برای اولین‌بار در اصفهان از امروز کار خود را با هدف ترویج ورزش جودو آغاز می‌کند.

حمید عصارزادگان در گفت‌وگو با خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، در مورد برگزاری تور جهانی جودو در اصفهان، اظهار کرد: فدراسیون جهانی جودو (ijf) هر ساله با هدف شناسایی، آموزش و ترویج ورزش جودو این رشته المپیکی اقدام به برگزاری تور آموزشی المپیکی جودو ویژه نونهالان و نوجوانان در ۱۰ کشور می‌کند که امسال ایران و اصفهان برای اولین‌بار میزبان این تور جهانی است.

وی با بیان اینکه اصفهان به دلیل دارا بودن آثار تاریخی برای برگزاری این تور انتخاب شده است، گفت: تور جهانی جودو از امروز (سه‌شنبه) به مدت دو روز در اصفهان با حضور سه قهرمان جودو المپیک (دو آقا و یک خانم) از کشورهای اسپانیا، فرانسه و هلند به همراه مربی و سرپرست و همچنین درخشان رییس فدراسیون جودو ایران و تیم همراه وی در اصفهان آغاز می‌شود.

رییس هیئت جودو استان اصفهان تصریح کرد: بانوی جودوکار المپیکی از ساعت ۹ صبح تا ۱۳ در خانه جودو اصفهان برنامه آموزشی جودو ویژه بانوان برگزار می‌کند و از ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه تا ۲۰ هم در میدان نقش جهان برنامه‌های مختلف آموزشی توسط این افراد ویژه عموم برگزار می‌شود.

عصارزادگان افزود: بازدید از اماکن تاریخی، تفریحی و گردشگری اصفهان از برنامه‌هایی است که برای این تور جهانی در نظر گرفته شده است.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.