اعلام ویژه برنامه های روز پاسدار سپاه امام رضا (ع)

فرمانده سپاه امام رضا (ع) برنامه‌های این نهاد به مناسبت روز پاسدار را اعلام کرد.

اعلام ویژه برنامه های روز پاسدار سپاه امام رضا (ع)به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ سردار نظری در نشست خبری در جمع خبرنگاران گفت: ساختار انقلابی سپاه هم اکنون از اصل نظام حفاظت و حراست می‌کند و نقش خودش را در توسعه نظام جمهوری اسلامی که بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامیست به خوبی ایفا می‌کند.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) با اشاره به شرایط کنونی ایران و منطقه افزود: سپاه پاسداران از تمام نیرو و توان خود در میدان اقتصادی، فرهنگی و مسایل اجتماعی استفاده خواهد کرد تا از عهده وظایف و مسئولیت هایش سربلند بیرون بیاد.

وی با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب در خصوص حمایت از مظلومان در سراسر جهان گفت: این وظیفه‌ی ماست که به عنوان یک نیروی فکری، مشورتی و معنوی از کسانیکه مورد ظلم و ستم آمریکا و حامیانش قرار گرفته اند حمایت کنیم.

سردار نظری در خصوص برنامه‌های سپاه امام رضا (ع) به مناسبت روز پاسدار گفت:: دیدار با نماینده ولی فقیه، مسئولان، تقدیر از خانواده‌ی شهدا، حضور در نماز جمعه، اجرای برنامه‌های ویژه در حاشیه شهر مشهد مانند توزیع جهیزیه برای نوعروسان و تقدیر از نیرو‌های ارتش از مهمترین برنامه‌های این نهاد به مناسبت روز پاسدار است.

 
انتهای پیام//ف.ف
 

نشست خبری فرمانده فرمانده سپاه امام رضا (ع)

برچسب ها: سپاه ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.