همزمان با هفته معرفی مشاغل؛

طرح بازدید دانش‌آموزی از مراکز آموزشی خراسان رضوی اجرا می شود

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خراسان رضوی گفت: همزمان با هفته معرفی مشاغل طرح بازدید دانش‌آموزی از مراکز آموزشی این استان از اول اردیبهشت ماه امسال آغاز می‌شود.

طرح بازدید دانش‌آموزی از مراکز آموزشی خراسان رضوی اجرا می شودبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ افشین رحیمی افزود: این طرح با هدف اطلاع‌رسانی، هدایت و فراگیر کردن هرچه بیشتر آموزش‌های مهارتی در جامعه و همچنین ترویج و نهادینه کردن فرهنگ مهارت‌آموزی در کشور به‌ویژه در بین دانش‌آموزان مقاطع مختلف تحصیلی به‌عنوان یکی از ابزار‌های کلیدی و زیرساختی تحقق سیاست‌ها و برنامه‌های اشتغال و اقتصاد مقاومتی اجرا می‌شود.

وی گفت: بازدید از کارگاه‌های مجهز به تجهیزات کارگاهی و آموزشی، با حضور مربیان توانمند و باتجربه، فرصتی مغتنم برای ارتقای ارتباط سیستم آموزش مهارتی و یکی از اصلی‌ترین مخاطبان این نظام آموزشی است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خراسان رضوی با تاکید بر لزوم آشناسازی نوجوانان و جوانان با انواع مشاغل برای ایجاد اشتغال پایدار، بر اساس نیاز بازار کار،افزود: امروز کشور ما نیاز به جوانانی ماهر و توانمند دارد تا بتوانند در راستی توسعه پایدار حرکت کنند.

 
انتهای پیام//ا.س
 

اجرای طرح بازدید دانش‌آموزی از مراکز آموزشی خراسان رضوی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.