عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی:

HSE به دست فراموشی سپرده شده بود

پریدار گفت: برخی از کارها علی رغم ارزش بالایی که دارند متاسفانه در حوزه اجرایی دستگاه ها خیلی دیده نمی شوند و بحث HSE یکی از آن فعالیت های اجرایی است که فراموش شده بود.

HSE به دست فراموشی سپرده شده بودبه گزارش  حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مصطفی پریدار، مدیرکل امور پشتیبانی و رفاهی وزارت بهداشت در مراسم تقدیر از دست اندرکاران برگزاری فاز نخست مانور پیشگیری از حوادث غیرمترقبه ستاد مرکزی وزارت بهداشت ضمن تبریک اعیاد شعبانیه گفت: اجرای این مانور قطعا با همکاری های بیش از پیش بین بخشی و همدلی و همت همه دست اندرکاران به ثمر رسیده و برای برگزاری فازهای بعدی آن به همدلی و همکاری بیشتر از گذشته نیاز است که جز با ایثار و فداکاری همکاران این امر امکان پذیر نیست.
 
مدیرکل امور پشتیبانی و رفاهی وزارت بهداشت با بیان اینکه برگزاری این مانور کاری است که نتایج و ثمره آن به همه همکاران خواهد رسید اضافه کرد: امیدواریم که بتوانیم فازهای بعدی این مانور را بهتر و با کیفیت تر از گذشته برگزار کنیم.

پریدار تصریح کرد: برخی از کارها علی رغم ارزش بالایی که دارند متاسفانه در حوزه اجرایی دستگاه ها خیلی دیده نمی شوند و بحث HSE یکی از آن فعالیت های اجرایی است که فراموش شده بود در حالیکه وزارت بهداشت باید معیار سنجشی برای سایر دستگاه ها باشد.

وی تاکید کرد: کاری که در قالب مانور انجام می شود بخشی از آموزشی است که باید در راستای فرهنگ سازی و نهادینه کردن آن برای همه همکاران و خانواده آنها انجام شود.

حذف نقطه ضعف‌ها باعث رفع بحران است

پریدار با اشاره به اینکه باید در این مانورها تمرین نقش پردازی هایمان را نهادینه کنیم اضافه کرد: در این مانور توانایی هایمان را کنار هم گذاشتیم و نقاط ضعفمان را به همت یکدیگر حذف کردیم که در نهایت سبب هم افزایی و رفع مشکل و بحران خواهد شد.

مدیرکل امور پشتیبانی و رفاهی وزارت بهداشت ابراز داشت: از تمام همکارانی که ما را در برگزاری فاز نخست این مانور همراهی کردند می خواهم در فازهای بعدی نیز به قوت گذشته از توانمندی های آنها بهره لازم و کافی را ببریم.

در پایان این مراسم از دست اندرکاران برگزاری فاز نخست مانور پیشگیری از حوادث غیرمترقبه ستاد مرکزی وزارت بهداشت توسط  پریدار، مدیرکل امور پشتیبانی و رفاهی وزارت بهداشت قدردانی شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.