صدور مجوز ساخت بیمارستان ۱۵۰ تخت خوابی در شهربابک

مدیر بیمارستان ولیعصر (عج) شهربابک گفت: با تلاش‌های مسئولان و نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی مجوز ساخت بیمارستان ۱۵۰ تخت خوابی در شهربابک صادر شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، زین الدینی مدیر بیمارستان ولیعصر شهرستان شهربابک گفت: خوشبختانه علی اسدی نماینده این دوره مردم شهربابک در مجلس شورای اسلامی، به صورت اداری و زیرساختی در جهت رفع مشکلات شهرستان قدم بر میدارد و فارغ از هر گونه شعار تبلیغاتی و بزرگنمایی به صورت عملی در این راه اقداماتی را انجام داده است.

وی افزود: لزوم ساخت یک بیمارستان جایگزین در شهرستان شهربابک با توجه به فرسودگی و استاندارد نبودن ساختمان بیمارستان ولیعصر، وجود جامعه‌ی کارگری، عبور جاده ترانزیتی از شهرستان و همچنین افزایش جمعیت کاملا مشهود و مبرهن است که تا کنون موفق به اخذ مجوز این بیمارستان نشده بودیم و تلاش‌هایی که در این زمینه صورت گرفته بود بدون اخذ مجوز به سرانجامی نرسیده بود و در ابتدای راه به بن بست رسیدند.

زین الدینی یادآور شد: علی اسدی نماینده مردم شهربابک با دعوت از چند تن از معاونان وزیر بهداشت و رایزنی با دانشگاه علوم پزشکی کرمان توانست مجوز ساخت بیمارستان ۱۵۰ تخت خوابی جایگزین را گرفته و مهم‌ترین اقدام را در این زمینه انجام دهد و برای اولین بار صدای مشکلات بیمارستان را فراتر از دانشگاه علوم پزشکی کرمان به وزراتخانه رسانده و نتیجه بگیرد.

وی در پایان با اظهار خرسندی از اخذ و راه اندازی کد دوم اورژانس شهری در شهربابک و همچنین تامین یک دستگاه آمبولانس مجهز از تلاش‌های علی اسدی نماینده و سایر مسئولان قدردانی نمود و خواستار حمایت و همکاری بیشتر برای بهبود وضعیت حوزه بهداشت و درمان شهرستان شد.

انتهای پیام/ی

پیگیری ساخت بیمارستان در شهربابک

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار