توانمندسازی مددجویان در اولویت برنامه‌های کمیته امداد است

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر از تدوین برنامه‌های فرهنگی و دینی ویژه مددجویان خبر داد و گفت: توانمندسازی مددجویان با رویکرد مناسب دینی و مذهبی در اولویت برنامه‌های کمیته امداد استان بوشهر است.

توانمندسازی مددجویان در اولویت برنامه‌های کمیته امداد استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  احمد لطفی ظهر امروز در نشست با مسئولان فرهنگی کمیته امداد استان بوشهر با اشاره به نقش مهم اجرای برنامه فرهنگی برای کاهش آسیب‌های اجتماعی اظهار داشت: برگزاری مستمر برنامه‌های فرهنگی و دینی زمینه کاهش آسیب‌های اجتماعی در بین خانوار‌های مددجویان را فراهم می‌کند.

وی با تاکید بر توانمندسازی مددجویان کمیته امداد تصریح کرد: بر اساس تدوین برنامه‌های فرهنگی و دینی تلاش می‌شود خانوار‌های تحت حمایت کمیته امداد استان بوشهر در یک بستر فرهنگی مناسب توانمند شوند.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر از اعزام مددجویان به اردو‌های مختلف خبر داد و بیان کرد: اعزام مددجویان به اماکن زیارتی به همراه برگزاری اردو‌های تفریحی و فرهنگی با محوریت مسائل دینی و مذهبی سبب شده تا از این بستر‌ها برای ارتقاء نگاه دینی خانوار‌های تحت حمایت استفاده شود.

لطفی به رویکرد کمیته امداد برای مددجویان در دهه چهارم پرداخت و گفت: هم اینک با شناسایی خانوار‌های نیازمند، زمینه‌های اشتغال و توانمند سازی این خانوار‌ها فراهم و با ارائه بسته‌های حمایتی مناسب به نیاز‌های آن‌ها نیز پاسخ داده می‌شود.

وی از توقف فعالیت‌های کمیته امداد استان بوشهردر پیام رسان‌های خارجی خبر داد و بیان کرد: تمامی فعالیت‌های کمیته امداد استان بوشهر از امروز در بستر پیام رسان‌های غیربومی متوقف و از طریق فضای پیام رسان‌های داخلی ادامه می‌یابد.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهرافزود: به منظور حمایت از پیام‌رسان‌های داخلی از این پس اطلاع‌رسانی درباره اخبار و مطالب مربوط به این نهاد در پیام‌رسان‌های داخلی انجام می‌شود.

انتهای پیام/م

برنامه‌های فرهنگی و دینی ویژه مددجویان کمیته امداد استان تدوین شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.