رفع معضل زباله سراوان و رسیدگی به مشکلات پاکبانان الویت مدیران شهری رشت

نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: رفع معضل زباله سراوان و رسیدگی به مشکلات پاکبانان باید الویت مدیران شهری رشت قرار گیرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛حجت الاسلام والمسلمین رسول فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت امروز در دیدار با مسئولان شهرداری رشت گفت: رفع معضل زباله سراوان، فاضلاب شهری، ترافیک و رسیدگی به مشکلات پاکبانان باید در الویت کاری مدیران شهری رشت قرار گیرد.

وی در این دیدار با اشاره به اینکه شهردار و مدیران شهرداری در ایجاد شور و نشاط اجتماعی در میان شهروندان مسئولیت سنگینی را برعهده دارند دارند افزود: تامین رفاه و آسایش شهروندان از موضوعاتی است باید به آن توجه بیشتری شود و کارکنان شهرداری باید در این خصوص نهایت تلاش و توان خود را به کار گیرند.

نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت خطاب به مدیران شهرداری رشت گفت:شما مسئولیتی بر عهده گرفته اید که نماد خدمت رسانی به عموم شهروندان است.

حجت الاسلام والمسلمین رسول فلاحتی با اشاره به اینکه انتظار می‌رود با تعامل، وحدت و همکاری با تمام ارگان‌های دولتی و نهاد‌ها عمران، آبادانی و توسعه شهر سریعتر شود خاطر نشان کرد: مسئولان شهر باید در کنار کار‌های اجرایی به مسائل فرهنگی شهر نیز توجه ویژه‌ای داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه ۲۵۰ تالاب کوچک و بزرگ در استان داریم افزود: با برنامه ریزی درست برای تالاب عینک رشت می‌توانیم از این تالاب‌ها برای جذب گردشگر استفاده کنیم.

در ادامه این دیدار مسعود نصرتی شهردار رشت با اشاره به اینکه امسال ۱۶۰ میلیارد تومان برای عمران وآبادی رشت اختصاص یافته است گفت: امسال اجرای ۱۷ طرح از اولویت مهم شهرداری است.

وی افزود:باید ظرفیت سرمایه گذاری و استفاده از بخش خصوصی برای مشارکت در روند توسعه و عمران شهر رشت را فراهم کرد.

 

انتهای پیام/م.ع

تاکید نماینده ولی فقیه در گیلان بر رفع معضل زباله سراوان و رسیدگی به مشکلات پاکبانان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.