مدیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر تأکید کرد:

یکپارچه سازی کانون ها با ثبت در پورتال بچه های مسجد

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر گفت: با ثبت کانون ها در پورتال بچه های مسجد؛ یکپارچه سازی، نظارت و حمایت های مالی به صورت متمرکز و کشوری انجام می شود.

یکپارچه سازی کانون ها با ثبت در پورتال بچه های مسجدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ غلامرضا جمالی زاده رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر در  نشست توجیهی ثبت اطلاعات کانون های فرهنگی و هنری مساجد شهرستان ملایر  که با حضور کارشناسان دبیرخانه در شهرستان ملایر برگزار شد، گفت: مدیران کانون های فرهنگی و هنری و اعضای کانون نسبت به ثبت در سامانه بچه های مسجد تلاش داشته  و مستمر کار ثبت را انجام دهند.

 وی با قدردانی از فعالیت ها و تلاش های صورت گرفته در کانونهای فرهنگی و هنری مساجد گفت: هدف از ثبت اینترنتی کانون ها، رفع کاستی ها و ناهماهنگی ها، بهره مندی از نظرات مدیران و کارشناسان و دریافت حمایت های بیشتر بر اساس گزارش و سطح فعالیت های صورت گرفته در این مراکز است.

جمالی زاده با اشاره به وجود 72 کانون فرهنگی و هنری مسجد در سطح شهرستان ملایر و کمبود اعتبارات و امکانات تخصیص یافته به کانونه ا در سال 95 افزود: با اعلام نیاز کانون های مساجد توسط این اداره، همه ساله کمک ها و تجهیزاتی از قبیل قفسه، میز، صندلی و کتاب از دبیرخانه کانونهای مساجد استان دریافت می شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر با تأکید بر ثبت به موقع کانونهای مساجد در سامانه اینترنتی اعلام شده، ادامه داد: با ثبت کانون ها در پرتال بچه های مسجد، یکپارچه سازی، نظارت و حمایت های مالی به صورت متمرکز و کشوری صورت می گیرد.

برچسب ها: وزارت ارشاد ، مساجد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.