استیلی: سرمربی جدید تیم فوتبال امید تا پایان هفته جاری معرفی می‌شود

مدیر تیم فوتبال امید کشورمان گفت: سرمربی جدید تیم امید تا پایان هفته جاری معرفی و اردو‌های پس از اتمام لیگ برتر آغاز می‌شود.

حمید استیلی مدیر تیم فوتبال امید کشورمان در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره برگزاری نشست های کمیته فنی فدراسیون فوتبال برای انتخاب سرمربی تیم ملی امید بیان کرد:  جلسه خوبی با مرتضی محصص، فریدون معینی و حسین کلانی برگزار کردیم و برای انتخاب سرمربی جدید تیم ملی امید به جمع بندی هایی رسیدیم. فکر می کنم تا پایان هفته جاری این موضوع نهایی و سرمربی تیم امید معرفی می شود.

او ادامه داد: 2 گزینه اصلی ما سرمربی خارجی هستند و تقریبا توافق های نهایی هم با یکی از آنها انجام شده است. تمام اعضای کمیته فنی موافق انتخاب سرمربی خارجی برای تیم ملی امید هستند.

استیلی: سرمربی جدید تیم امید تا پایان هفته جاری معرفی می شود

استیلی درمورد زمان برگزاری اردوهای تیم ملی امید اظهار داشت:  پس از اتمام رقابت های لیگ برتر و همزمان با آغاز اردوهای تیم ملی بزرگسالان، با توجه به تعدد بازیکنان تیم امید اردوی ما هم شروع می شود. این اردو برای شناخت سرمربی جدید از بازیکنان انجام می شود تا آنها آمادگی بیشتری برای بازی های آسیایی جاکارتا به دست آورند.

مدیر تیم امید درمورد نام گزینه های خارجی سرمربیگری این تیم بیان کرد:  اسامی گزینه های ما در روزهای اخیر در رسانه ها مطرح شده است و فکر می کنم در 2 تا 3 روز آتی جمع بندی های لازم انجام می شود. سعی داریم تیم خوبی را با حضور کادرفنی و بازیکنان خوب تشکیل دهیم تا طلسم 44 ساله ناکامی تیم امید در راه صعود به المپیک شکسته شود. بازی های آسیایی جاکارتا اولویت تیم امید نیست بلکه هدف ما صعود به المپیک 2020 توکیو است. از طرفی سعی می کنیم برای جاکارتا هم تیم خوبی آماده کنیم.

استیلی: سرمربی جدید تیم امید تا پایان هفته جاری معرفی می شود

پیشکسوت فوتبال ایران درباره ارزیابی اش از رقابت های فصل جاری لیگ دسته اول گفت: همین که سرنوشت تیم های صعود کننده از لیگ دسته اول به هفته آخر کشید،  نشان دهنده جذابیت این رقابت ها است. نفت مسجد سلیمان، خونه به خونه، نساجی و بادران برای لیگ برتری شدن شانس دارند و امیدوارم حق به حقدار برسد. به دلیل اینکه مازندران قرار است پس از سال ها در لیگ برتر تیم داشته باشد به مردم این استان تبریک می گویم. نفت مسجد سلیمان هم تیم خوبی است.

استیلی درمورد اظهارات بهروز رهبری فرد درباره اتفاق های دیدار استیل آذین و سپاهان گفت: این اظهارات همیشه در فوتبال ایران وجود دارد و مباحثی مانند شرط بندی مطرح می شود. امیدوارم این مسائل صحت نداشته باشد اما باید با مسائل عیان به صورت جدی برخورد شود.

انتهای پیام/ 

اظهارات حمید استیلی درباره وضعیت انتخاب سرمربی تیم امید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار