رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور مطرح کرد:

مسئولیت‌ مهم حوزه علمیه معرفی قرآن به جهانیان است

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: از مسئولیت‌های مهم حوزه‌های علمیه این است که قرآن را به همه معرفی کند.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛ حجت‌الاسلام والمسلمین علی محمدی،رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور در محفل شعر کریمه که در سالن جلسات کتابخانه آستان مقدس کریمه اهل‌بیت (س) با حضور آیت‌الله سعیدی تولیت آستان مقدس کریمه اهل‌بیت (س)، حسینی مقدم مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم و حسینی کاشانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم برگزار شد، شأن و جایگاه قرآن کریم را مورد توجه قرار داد و اظهار داشت: شعرا باید شأن قرآن کریم را شناخته و آن را حفظ کنند.

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور با بیان اینکه دشمن درصدد از بین بردن اعتقادات جوانان ما است، عنوان کرد: جوانان با شعرهایی که از شعرا در کودکی آموخته‌اند به اهل‌بیت (ع) عشق می‌ورزند.

وی با اشاره به اینکه شعرا می‌توانند جوانان را با قرآن کریم انس بدهند، تصریح کرد: اگر جوانان و نوجوانان با قرآن انس پیدا کنند، قرآن حفظ خواهد شد، همچنین با توجه به اینکه قرآن کریم قانون زندگی انسان‌ها است قطعاً در صورت تبیین مؤلفه‌های آن افراد از انس با آن لذت خواهند برد.

محمدی با بیان اینکه نتوانسته‌ایم قرآن کریم را به‌صورت جامع تبیین کنیم، خاطرنشان کرد: تبیین ولایت و امامت، عدالت، دشمن‌شناسی و تکیه نکردن به دشمن آموزه‌های قرآنی است اما امروزه یکی از مشکلات دولت‌مردان ما عدم توجه به این آموزه‌ها است.

انتهای پیام/ت

دشمن درصدد از بین بردن اعتقادات جوانان است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار