بنیاد رودکی به کناره‌گیری علیرضا قربانی از خوانندگی سرود تیم ملی واکنش نشان داد

پس از کناره گیری علیرضا قربانی از خوانندگی برای سرود تیم ملی در جام جهانی، بنیاد رودکی اعلام کرد که خواننده جایگزین به زودی معرفی می‌شود.

بنیاد رودکی به کناره‌گیری علیرضا قربانی از خوانندگی سرود جام جهانی واکنش نشان دادبه گزارش خبرنگار حوزه موسیقی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پس از کناره گیری علیرضا قربانی از خوانندگی برای سرود تیم ملی در جام جهانی، بنیاد رودکی اعلام کرد که خواننده جایگزین به زودی معرفی می‌شود.

روز گذشته، علیرضا قربانی خواننده موسیقی سنتی طی نامه ای اعلام کرد که عذری دارد که نمی تواند برای ایران در جام جهانی بخواند. این در حالی است که وی دو هفته پیش به عنوان خواننده سرود ایران در جام جهانی معرفی شده بود.

حالا بنیاد رودکی ضمن قدردانی از این خواننده اعلام کرد که به زودی خواننده جدید سرود تیم ملی را معرفی می کند.

روابط عمومی بنیاد فرهنگی هنری رودکی با صدور اطلاعیه‌ای ضمن تقدیر از علیرضا قربانی، اعلام کرد: «به زودی درخصوص فرایند جدید تولید یکی از سرودهای تیم ملی اطلاع‌رسانی می‌شود. بنیاد رودکی، یکی از متولیان حوزه موسیقی تلاش می کند این مسئولیت مهم و ملی به بهترین شکل ممکن انجام شود. پیش از این، مجموعه تلاش‌های صورت گرفته در نشست خبری آقایان تاج و صفی پور، رئیس فدراسیون فوتبال و مدیرعامل بنیاد رودکی اطلاع رسانی شد. بر اساس اعلام در آن نشست، به عنوان سرود تیم ملی، ساخت 3 اثربرای اجرا پیش بینی شده است که یکی از آنها سرودی با آهنگسازی شهرداد روحانی رهبر ارکستر سمفونیک تهران و آواز علیرضا قربانی هنرمند کشورمان بود.

اینک که علیرضا قربانی، بر اساس مصالح حرفه‌ای، ادامه همکاری را به صلاح ندانستند؛ این بنیاد ضمن قدردانی از ایشان و کلیه هنرمندانی که در این راه بزرگ و ماندگار همراه بنیاد بوده و خواهند بود، به زودی فرآیند جدید تولید سرود فوق را اعلام می‌کند. بنیاد رودکی یقین دارد با عزمی ملی که در حوزه موسیقی شکل گرفته، مجموعه آثار تولیدی در راه جام جهانی نمایندگان شایسته‌ای برای موسیقی ایرانی در این رویداد بین‌المللی خواهند بود.»

انتهای پیام/

واکنش بنیاد رودکی به کناره گیری علیرضا قربانی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار