معاون امور استان‌های سازمان صداوسیما؛

شبکه ماهواره‌ای فارسی زبان اعتقادات جوانان ما را نشانه گرفته اند

معاون امور استان‌های سازمان صداوسیما گفت: اکنون بیش از ۲۶۰ شبکه ماهواره‌ای فارسی زبان اعتقادات جوانان ما را نشانه گرفته اند.

شبکه ماهواره‌ای فارسی زبان اعتقادات جوانان ما را نشانه گرفته اندبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ دارابی در جمع روسای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در مشهد افزود:اکثر این شبکه‌های فارسی زبان اعتقادات و باور‌های نسل جوان ما را نشانه گرفته اند و در کنار این شبکه‌های اجتماعی هم فعالیت گسترده خود را از چندی پیش آغاز کرده و ضریب نفوذ بالای هم در جامعه دارند.

وی گفت:سازمان‌های فرهنگی از جمله رسانه ملی و سازمان تبلیغات اسلامی نقش پر رنگی در خنثی سازی این اهداف این شبکه‌های ضد انقلاب دارند البته به شرطی که تصمیمات درست و کارآمدی در حوزه تبلیغات و معرفی دستاورد‌های انقلاب اسلامی اخذ و اجرایی کنند.

معاون امور استان‌های سازمان صداوسیما افزود: خوشبختانه دستاورد‌های زیادی انقلاب اسلامی در طول عمر چهل ساله خود داشته است که پایان دادن به استبداد ۲۵۰۰ ساله شاهنشاهی در ایران، اسقرار جمهوری اسلامی حاکمیت اسلام بر پایه خدا، مردم سالاری دینی، کسب استقلال و آزادی واقعی، احیای هویت دینی و بیداری اسلامی و سازندگی و پیشرفت از جمله دستاورد‌های مهم انقلاب اسلامی بوده است.

دارابی گفت:ما باید با یک هنر و ظرافت خاصی که مخاطب این دستاورد‌ها را باور کند، دستاورد‌های انقلاب اسلامی را به نسل جوان معرفی کنیم.

دارابی در بخش دیگری از سخنان خودبا اشاره به موضوع جنگ نرم افزود: یکی از اقدمات مهمی که ما باید در زمان کنونی به خوبی انجام دهیم مقابله با جنگ نرم است و برای این مهم باید با حداکثر توان این موضوع را انجام دهیم .
 
وی افزود: برای مقابله با جنگ نرم دشمن، استفاده از ظرفیت‌های کشور برای خنثی سازی تلاش دشمن در هدایت افکار عمومی، اقدام هوشیارانه و هدفمند با استفاده از هنر متعهد و خلاق در مقابل تهاجم نرم دشمن و تولیدات ادبیات مختلف و آثار ارزنده به صورت‌های مختلف از جمله فعالیت‌های است که باید به خوبی انجام دهیم.
 
انتهای پیام//ا.س
 

برگزاری نشست روسای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در مشهد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار