واژگونی، بيشترين رخداد حوادث رانندگی فروردين در كرمان

رئیس پلیس راه شمال استان گفت: طي فروردين امسال تعداد 248 فقره تصادف در محورهای شمال استان بوقوع پيوست كه 62درصد از اين حوادث از نوع واژگونی بوده اند.

واژگونی، بيشترين رخداد حوادث رانندگی فروردين در كرمانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ؛ سرهنگ يوسف نجفی رئیس پلیس راه شمال استان کرمان در خصوص سوانح رانندگي محورهاي مواصلاتي شمال استان اظهار داشت: در فروردين ماه امسال تعداد 248 فقره تصادف در محورهاي مواصلاتي شمال استان بوقوع پيوست كه در اثر آن ها 40نفر فوت و352 نفر مجروح شدند.


وی افزود: نكته مهم كه بايد قابل توجه همه رانندگان قرار گيرد اين است كه از مجموع تصادفات فوتي و جرحي ماه آغازين سال 62درصد از نوع واژگوني و32 درصد برخورد وسايل نقليه با هم بوده است.


سرهنگ نجفي بيان داشت: مي توان گفت50 درصد حوادث رانندگي به علت خطاي انساني و به سبب عدم توجه به جلو ناشي از خستگي و خواب آلودگي، استفاده از تلفن همراه، خوردن و آشاميدن هنگام رانندگي، عدم رعايت حق تقدم و تخطي از سرعت مطمئنه رخ داده اند.


وي با اشاره به وقوع60درصد از حوادث رانندگي در محورهاي اصلي استان تصريح كرد: اين حوادث بيشتر در ساعات 12 تا 16 عصر و همچنين 16 تا 20 به وقوع پيوسته اند و خودروهاي سواري بيشتر از نوع پژو و پرايد سهم56 درصدي در تصادفات داشتند.

رئیس پلیس راه شمال استان در پايان از همكاري و همراهي خوب هلال احمر، اورژانس115 و تمامي ادارات و نهادهاي خدماتي و امدادي كه در ايام نوروز، خدمت رسان مردم و ياريگر پليس بوده اند، قدرداني كرد و گفت: رعايت قانون و ارزش نهادن به حقوق ديگران از موضوعاتي است كه همه بايد در جهت نهادينه سازي آن اهتمام داشته باشيم.


انتهای پیام/س

 

وقوع 248 فقره تصادف در محورهای شمال استان کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار