توهین کارشناس سعودی به سران یمن و مجری "بی بی سی" عربی در برنامه زنده +فیلم

مجری زن شبکه بی‌بی‌سی عربی در یک برنامه زنده از ادامه گفت‌وگو با تحلیلگر مسایل نظامی عربستان به دلیل اهانت به رهبران انصارالله و همچنین شخص مجری خودداری کرد.

توهین کارشناس سعودی به سران یمن و مجری به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ روز شنبه محمد القبیبان کارشناس مسایل نظامی عربستان سعودی میهمان یک برنامه زنده تلویزیونی بود که دقایقی پس از انجام گفتگو با مجری شبکه بی بی سی عربی به شهید صالح الصماد رئیس سابق شورای عالی سیاسی یمن اهانت کرد و رهبران انصارالله و ارتش یمن را دزد خواند و با مجری برنامه وارد جدال لفظی و مشاجره شد.

در این برنامه مجری "شبکه بی بی سی عربی" از کارشناس برنامه در خصوص قدرت موشکی ارتش یمن سوال کرد که چگونه است شلیک موشک به عربستان به شکل روزانه ادامه می‌یابد. اما کارشناس برنامه حتی پس از یک بار تذکر مجری مبنی بر رعایت ادبیات کارشناسانه، به دزد و جنایتکار خواندن سران یمن که در حال دفاع از خود هستند ادامه داد و حتی در ادامه به مجری بی بی سی گفت: «تو کسی نیستی که بخواهی ادبیات سخن گفتن را به من بیاموزی و اگر بخواهی این کار را بکنی، منم که این ادبیات را به تو خواهم آموخت».

گفتنی است؛ با آنکه بی بی سی انگلیس از حیث سیاست‌های کلی درباره یمن به عربستان نزدیک است، ادبیات سعودی‌ها کار را به جایی رسانده که در رسانه‌های طرفداران عربستان هم تحمل نمی‌شوند.

در ادامه با ما همراه باشید تا ویدئویی از این گفت و گو را مشاهده کنید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار