ربیعی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد

ارائه وام‌های خرید به کارگران و بازنشستگان برای حمایت از کالای ایرانی

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از ارائه تسهیلات ویژه به کارگران و بازنشستگان جامعه در راستای حمایت از کالای ایرانی خبر داد.

چهارشنبه/////////////////////وام های خرید برای کارگران و بازنشستگان

علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در گفتگو با حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به اهمیت شعار حمایت از کالای ایرانی، اظهار کرد: اگر حمایت از کالای ایرانی را یک فرآیند در نظر بگیریم، این فرآیند دارای دو طیف است.

ربیعی افزود: یک طیف این فرآیند بحث نیروی کار و مهارت آن است و در این راستا کارگران می‌توانند با افزایش کیفیت کار خود و با مهارت آموزی برای افزایش قدرت رقابتی کالای ایرانی نقش موثری را ایفا کنند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تاکید بر اینکه با حمایت از کارگران می‌توان در راستای تحقق شعار حمایت از کالای ایرانی قدم برداشت، گفت: با افزایش تولیدات و به مرحله استاندارد رساندن آن‌ها و همچنین استفاده از تکنولوژی‌های روز دنیا می‌توانیم فضای رقابتی مناسبی را برای کالاهای ایرانی در سطح جهان ایجاد کنیم.

وی با بیان اینکه طرف دیگر این فرآیند بازاریابی و قدرت خرید ایرانی‌ها قرار دارد، افزود:کارگران در دو طیف این فرآیند قرار گرفته‌اند، چراکه قشر قابل توجهی از جامعه را کارگران تشکیل می‌دهند.

ربیعی خاطرنشان کرد:برای افزایش قدرت خرید کارگران و بازنشستگان در جامعه در جهت خرید کالای ایرانی برنامه ریزی‌های مناسبی را انجام داده‌ایم و در این راستا به ارائه وام‌های متعدد خرید و تسهیلات ویژه با نرخ کم به آن‌ها اقدام خواهیم کرد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه کارگران مصرف کننده عمده کالای ایرانی هستند، گفت: کارگران در حمایت از کالای ایرانی نقش موثر و بسزایی دارند، چراکه با حضور و فعالیت این کارگران می‌توانیم کالای ایرانی را به چنان سطحی از کیفیت و رقابت‌پذیری در دنیا برسانیم که بتواند سهمی شایسته از بازارهای جهانی را از آن خود کند.

انتهای پیام/

ارائه تسهیلات ویژه به کارگران و بازنشستگان برای افزایش قدرت خرید آن‌ها

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۱ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷
اقای وزیر حقوق ما را سر وقت بدهید وام نخواستیم روزی هست که پول نداریم نان بخریم روزه میکریم با زجر یک بازنشسنه فولاد
Iran (Islamic Republic of)
احمدوند
۲۳:۱۰ ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۷
18درصد به بازنشستگان کالای ایرانی میدهند در صورتیکه فروشگاهای غیر باسود 2/5 درصد باکلی احترام .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۴ ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۷
آقای ربیعی این وامها به کی میدن?اونوقت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۶ ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۷
چقدروام میدید باچه سودی وچه زمانی،برای مطرف کننده می صرفه؟؟؟!!
آخرین اخبار