اصرار وزارت صنعت به برگزاری یک نمایشگاه غیرقانونی در تهران + سند

با وجود مخالفت شورای شهر تهران و استناد به مصوبات این شورا در خصوص ممنوعیت برگزاری نمایشگاه های پرمخاطب در تهران، وزارت صنعت برنامه برگزاری نمایشگاه خودرو در سئئول را ابلاغ کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، تصمیم وزارت صنعت برای برگزاری نمایشگاه خودرو در محل نمایشگاه های بین المللی تهران و نبود واکنش مناسب از سوی شهرداری تهرانی موضوعی هست که طی هفته های اخیر برای همگان نگرانی های جدی ایجاد کرده است.

علیرغم اینکه مصوبه شورای شهر بر ممنوعیت برگزاری نمایشگاه های پر مخاطب در این محل تاکید دارد و پلیس راهور و اعضای شورای شهر هم با برگزاری چنین نمایشگاهی در این محل مخالف هستند، اما وزارت صنعت بر این اقدام غیر قانونی خود اصرار دارد و شهرداری هم در مقابل این اقدام خلاف قانون سکوت کرده است.

تجارتِ وزارت صنعت بر سر وقت و سلامت مردم در منطقه ممنوعه

وزارت صنعت با صدور نامه ای فراخوان داده و با تاکید بر اینکه نمایشگاه خودرو در محل نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می شود، از واجدین شرایط دعوت به ثبت نام جهت شرکت در نمایشگاه کرده است.

اگرچه برگزاری نمایشگاه پر مخاطب در این محل ممنوع است، اما اصرار وزارت صنعت و تجارت جهت برگزاری نمایشگاه خودرو در این محل هم حاکی از آن است که که این وزارتخانه وارد تجارتی شده که علاوه بر خودرو بر سر وقت و سلامت شهروندان تهرانی معامله می کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۷ ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۷
خوب است این نمایشگاه نوبتی هرسال در یکی از استانها برگزار شود -
آخرین اخبار