آغاز بکار پارلمان مشورتی جوانان سبزوار

با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی در شهرستان سبزوار و با برگزاری انتخابات پارلمان مشورتی جوانان سبزوار و انتخاب اعضای هیات رئیسه پارلمان، فعالیت رسمی این تشکل در این شهرستان آغاز شد.

آغاز بکار پارلمان مشورتی جوانان سبزواربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ سید جواد حسینی در این مراسم گفت: پارلمان مشورتی جوانان نوعی مشارکت واقعی، مهم، نظامند و مستمر است تا از انرژی، فکر و مشورت جوانان در تصمیم گیری‌ها استفاده شود.


وی مشارکت هدفمند جوانان در عرصه‌های تصمیم سازی و تصمیم گیری، هویت بخشی و جوان باوری را از دیگر اهداف تشکیل پارلمان مشورتی جوانان در شهرستان‌های خراسان رضوی دانست و افزود: با راه اندازی پارلمان مشورتی جوانان در سبزوارهم اینک این تشکل در ۱۵ شهرستان ایجاد شده و طی ۱۰ روز آینده فعالیت این پارلمان در سایر شهرستان‌های خراسان رضوی نیز آغاز می‌شود.


وی ادامه داد: با اشاره به مشارکت واقعی نظامند و مستمر مردم در قالب تشکیلات گفت: تشکل‌های غیر دولتی از ۵۰۰ مورد در ۲ سال گذشته به یک هزارو ۶۲ تشکل غیردولتی در سالجاری افزایش یاقته است.


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی گفت: برای ایجاد فعالیت تشکل‌ها و ارتباط مستمر این گروه ها، خانه تشکل‌های غیر دولتی ایجاد شده است.


فرماندار  سبزوار نیز در این مراسم گفت: ۹۰ هزار نفر از جمعیت شهرستان سبزوار جوانان هستند که فرصت بی نظیر در توسعه منطقه محسوب می‌شود.


احمد برادران افزود: در برنامه ششم توسعه به موضوع جوانان و رفع مشکلات معیشتی، اشتغال و ازدواج جوانان توجه شده و دولت گام‌های خوبی برای ساماندهی امور جوانان برداشته است.


وی همچنین با اشاره به تشکیل مجلس مشورتی جوانان در شهرستان سبزوار ادامه داد: این تشکل در انسجام و سازمان دهی امور جوانان، داشتن برنامه برای پرورش جوانان و تربیت مدیران توانمند برای آینده کشور نقش مهمی دارد.


برادران گفت: جوانان از طریق مجلس مشورتی می‌توانند با فائق آمدن بر مشکلات و با اعتماد به مهارت‌ها مشکلات خود و کشور را حل کنند.

 

انتهای پیام//ف.ف

 

پارلمان مشورتی جوانان نوعی مشارکت واقعی، مهم، نظامند و مستمر است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.