پربازدیدهای علمی پزشکی؛

تلاش دانشمندان برای بازیابی خاطرات دوران شیرخوارگی/ آیا ازدواج مدرن محکوم به شکست است؟/ مشاور مدرن خوش تیپی در گوشی همراه/ ۸ درمان خانگی برای درمان بریدگی و جراحت

کشف تاثیر شگفت انگیز غذا بر اعصاب شما/ دستگاه برنامه و بودجه فهم درستی از نظام آموزشی ندارد/ توقف ریزش مو با چلو خورشت قیمه سیب‌زمینیبه گزارش  حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  اگر امروز موفق به رصد اخبار علمی پزشکی نشده‌اید، برترین اخبار امروز این سرویس خبری را از نگاه کاربران در ادامه دنبال کنید.

آیا ازدواج مدرن محکوم به شکست است؟
یک روانشناس بالینی گفت: باید به جوان‌ها کمک کرد تا بدون استرس به شناخت کامل‌تری از هم دست پیدا کنند.

نوزادان را به این دلایل هرگز نبوسید
کارشناسان در جدیدترین پژوهش‌های خود دریافتند بوسیدن صورت نوزادان به دلیل ضعف سیستم ایمنی بدن خطرات جبران ناپذیری برای سلامت آنها در پی دارد.

مشاور مدرن خوش تیپی در گوشی همراه
یکی از استارت‌آپ‌ها موفق به طراحی و راه‌اندازی سایتی شده است که در آن می‌توانید لباس‌هایی زیبا بخرید و از رازهای خوش پوشی باخبر شوید.

غلبه بر کم‌خونی با آش گوجه‌سبز
یک محقق و پژوهشگر طب سنتی گفت: آش گوجه‌سبز به علت داشتن آهن، انواع ویتامین‌ها به ویژه ویتامین B۱۲ و اسید فولیک برای مقابله با کم‌خونی بسیار مفید است.

تلاش دانشمندان برای بازیابی خاطرات دوران شیرخوارگی
بر اساس برخی پیشرفت‌های تکنولوژیک شاید به زودی بتوانیم اولین خاطرات زندگی خود را بازیابی کنیم.

امیدی تازه برای نجات محیط زیست جهانی + تصاویر
آلودگی محیط زیست به دلیل اهمال انسان‌ها و رها سازی میلیون‌ها تن زباله، دنیا را با چالشی جدید مواجه ساخته است و دانشمندان در صدد پیدا کردن راهی برای پاکسازی طبیعت هستند.

حشره‌ها چه بیماری‌هایی را منتقل می‌کنند؟
پشه گزیدگی برای بسیاری رخ می‌دهد که به سادگی از کنار آن عبور می‌کنند، اما این اتفاق می‌تواند منجر به ابتلای افراد به بیماری‌هایی بسیار خطرناک شود.

سالانه ۱۵ هزار فارغ‌التحصیل دکتری بیکار تحویل جامعه می‌دهیم/ دانشجوی دانشگاه ماموریت گرا بیکار نمی‌ماند
شریعتی نیاسر ماموریت‌گرایی دانشگاه‌ها را هدف آموزش عالی دانست و گفت: دانشجوی دانشگاهی که ماموریت‌گرا باشد، بیکار نمی‌ماند.

8 درمان خانگی برای درمان بریدگی و جراحت
یکی از بهترین راه‌های آمادگی در شرایط بحرانی این است که روش‌های طبیعی درمان جراحات را بشناسید در این گزارش با هشت درمان خانگی برای درمان بریدگی آشنا می‌شوید.

علائم هشدار دهنده‌ای که از بروز بیماری وحشتناک خبر می‌دهند
یک پاتولوژیست با بیان اینکه التهاب معده ۲ نوع حاد و مزمن دارد که گاهی به آن ورم معده نیز می‌گویند علامت‌های ابتلا به بیماری وحشتناک در افراد را تشریح کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار