سازمان هواشناسی اعلام کرد:

بارش باران در اغلب مناطق کشور/فردا سامانه بارشی به کشور وارد می‌شود + جدول

شدت بارش امروز در آذربایجان غربی و شرقی، اردبیل، زنجان،کردستان، غرب تهران و اکثر مناطق غربی کشور خواهد بود.

به گزارش خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، براساس آخرین نقشه های پیش یابی و داده های هواشناسی طی امروز رگبار و رعد و برق گاهی وزش باد در استان های واقع در شمال غرب، غرب، جنوب غرب، تهران، ارتفاعات البرز و زاگرس مرکزی و سواحل دریای خزر ادامه دارد و برای استان های واقع در مرکز، شمال شرق و شرق رگبار، رعد و برق و برخی نقاط باد و گرد و خاک پیش بینی می شود.
 
شدت بارش امروز در آذربایجان غربی و شرقی، اردبیل، زنجان،کردستان،کرمانشاه، لرستان، همدان، مرکزی، ارتفاعات البرز، قزوین،گیلان، غرب تهران، شمال سمنان و کرمان است.
 

تا بعدازظهر روز دوشنبه بارش در مناطق غربی کشور کاسته شده و فقط نواحی مرکز و شمال شرق و شرق رگبار و رعد و برق و وزش باد ادامه دارد و طی امروز و فردا شرق خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان مواج خواهند بود.

همچنین از اواخر وقت روز دوشنبه با ورود سامانه بارشی دیگری از سمت غرب کشور، مجدد از اواخر شب دوشنبه و سه شنبه برای استان های واقع در شمال غرب، غرب، جنوب غرب و بتدریج استان های واقع در مرکز، ارتفاعات البرز و تهران رگبار و رعد و برق وزش باد شدید موقت و برای مناطق مستعد تگرگ پیش بینی می شود.

شدت بارش در روز سه شنبه در آذربایجان غربی و شرقی، اردبیل، زنجان،کردستان،کرمانشاه، لرستان، ایلام،خوزستان، همدان، مرکزی، ارتفاعات البرز، قزوین و غرب تهران است.

انتهای پیام/

فردا شرق خلیج فارس مواج خواهد بود

برچسب ها: هواشناسی ، آب و هوا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۳:۲۹ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷
پس قم کو مشتی یادت رفته
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۳:۲۹ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷
پس قم کو مشتی یادت رفته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۰ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷
چه سالی بشه امسال با اینهمه بارون
بترکه چشم حسود
آخرین اخبار