استاندار خراسان جنوبی؛

حمایت از کالای ایرانی، اتکاء به توان داخل و دانش مهندسان ایرانی است

استاندار خراسان جنوبی گفت:حمایت از کالای ایرانی، اتکاء به توان داخل و دانش مهندسان ایرانی است.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛ مروج الشریعه، استاندار خراسان جنوبی صبح امروز در مراسم تجلیل از جانبازان استانداری و فرمانداری شهرستان‌های استان گفت: باید به کالای ایرانی و دانش دانشمندان کشور متکی بود که البته این به معنای نفی تعامل با جهان نیست و حمایت از کالای ایرانی، اتکاء به توان داخل و دانش مهندسان ایرانی است.

وی افزود: ما با دنیا قهر نیستیم و هرکجا که بتوانیم برای توسعه و اعتلای فعالیت‌های تولیدی و اقتصادی بر مبنای فناوری‌های نو و دانش بنیان در حوزه‌های مختلف، با دنیا همکاری می‌کنیم، اما در برابر هجمه استعمار که عزت، شرف و استقلال این مردم را نشانه گرفته است محکم می‌ایستیم.


استاندار خراسان جنوبی گفت: عزت جامعه اسلامی درگرو تداوم راه شهدا است و مسیر دیگری وجود ندارد و تا زمانی که این مسیر را ادامه دهیم، قدرت‌های خارجی نمی‌توانند به اهدافشان دست یافته و به ما آسیب برسانند.


مروج الشریعه افزود: امروز همه گرایش‌های سیاسی با سلایق مختلف مملکت را از آن خود بدانند و در کنار هم با صمیمیت و همکاری، برای آبادانی ایران اسلامی تلاش کنند.


وی به بداخلاقی‌های موجود چه در فضای حقیقی و مجازی اشاره کرد و گفت: نابخردی‌ها چه در فضای مجازی و چه در گویش بعضی از افراد با هر ضرب آهنگی که به تفرقه در کشور ختم شود، بزرگترین ضربه را به کشور و نظام وارد خواهدکرد.
انتهای پیام/ب


تجلیل از جانبازان در خراسان جنوبی

برچسب ها: استانداری ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.