مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان گفت: نام و یاد شهید شمسی پور تا سالیان سال در ورزش کشور جادوانه خواهد بود.

جادوانگی نام و یاد شهید شمسی پور در ورزش کشوربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ رسول منعم، مدیرکل ورزش و جوانان  استان همدان در یادواره شهید شمسی پور  و شهدای مدافع حرم افزود: شهید شمسی پور در بسیاری از رشته های ورزشی نیز کمک حال ورزش استان بود.

وی  اظهار کرد: شهدا و رزمندگان شجاعانه در جبهه‌های جنگ حق علیه باطل جنگیدند ودر پشت جبهه در حوزه ورزشی هم برای حفظ و سلامتی خود و جامعه و سرافرازی ایران اسلامی نهایت تلاش کرده ویکی از اهداف برگزاری این یادواره معرفی الگوهای ورزشی به ورزشکاران و جامعه است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان درادامه بیان داشت: شهید شمسی پور از مدیران موفق و مربیان و ورزشکاران شاخص همدان بود که به دلیل منش پهلوانی، اخلاق نیکو و دشمن ستیزی مورد احترام جوانان و پیشکسوتان بود.

منعم خاطر نشان کرد: شهیدان انسان های بزرگ و خدایی بودند و درک شخصیت آنها واقعا کار هرکس نیست و بصیرت می خواهد تا خدا توفیق دهد آدم بتواند آنها را بشناسد.

وی توضیح داد: شهیدان در اوج مظلومیت در برابر دشمنان ایستادند و با شنیدن بعضی از خاطرات و رشادت آنها انسان فکر می کند که افسانه است در حالی که آن طور نیست و شهدا به معنی واقعی کلمه شجاعت ، غیرت ، مردانگی و از خود گذشتگی را به نمایش گذاشتند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان در ادامه به بیان ویژگی های شهید شمسی پور پرداخت و تصریح کرد: شهید شمسی پوردر تمام کارها فقط رضای خدا را در نظر داشت و همه تلاشش برای جلب حضرت حق بود و در ورای شخصیت نظامی، روحی لطیف داشت که سرشار از مهر و عطوفت و از خودگذشتگی بود.

منعم گفت: ایجاد آرامش و امنیت جامعه فعلی جامعه مرهون همت بلند و تلاش‌های صادقانه افرادی چون شهید سردارشمسی پور است که با تمام توان و تلاش بی‌وقفه، زمینه آسایش همنوعان خویش را فراهم می‌ کنند.

وی با اشاره به اینکه شهدای مدافع حرم حق بزرگی بر گردن ما و ملت ایران دارند، یادآورشد: شهدایی همچون سردار همدانی، علیرضا شمسی پور، مجید صانعی، میلاد مصطفوی و محمد حسین بشیری به افتخاری بزرگ دست یافتند و در پیشگاه الهی سربلند شدند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان در ادامه افزود: شهید شمسی پور بیش از بیست سال رئیس هیات دوچرخه سواری استان بود و خدمات ارزنده نیز به دوچرخه سواری کشور ارائه کرد.

منعم  اظهارکرد: ایشان در رشته فوتبال نیز سابقه طولانی داشت و با معرفی فوتبالیست های به نامی چون احمد جمشیدیان و هادی بلوری دین خود را به فوتبال کشور به خوبی ادا کرد.

وی در پایان داشت : زندگی پربار شهید شمشسی پوربرای ورزشکاران سرشار از نکات آموزنده اخلاقی ورزشی و ایمانی است و باید امثال این شهید برای نسل فعلی و آینده الگوسازی شوند.

انتهای پیام/غ

آرامش و امنیت جامعه مرهون تلاش‌های مدافعان حرم است

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.