اخبار اردوی پرسپولیس قبل از دیدار با الجزیره امارات

تیم فوتبال پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا امروز به مصاف تیم الجزیره امارات می رود.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ دیدار رفت 2 تیم فوتبال پرسپولیس و الجزیره امارات امروز ساعت 20 در ورزشگاه محمد بن زاید برگزار می شود. 

تمرین 20 دقیقه‌ای سرخپوشان در سالن بدنسازی

تیم فوتبال پرسپولیس تمرین سبک امروز دوشنبه را در سالن بدنسازی زیر نظر کادر فنی برگزار کرد.

سرخپوشان تمرین امروز دوشنبه را از ساعت 11:30 دقیقه در سالن هتل محل اقامت خود به مدت 20 دقیقه زیر نظر کادر فنی برگزار کردند.

قرمزپوشان، امروز دوشنبه 17 اردیبهشت ماه، ساعت 10 صبح صبحانه خوردند و پس از استراحت کوتاهی که داشتند، در سالن بدنسازی حضور یافتند و به تمرینات سبک کششی و نرمشی روی آوردند.

با نظر سرمربی تیم، سید جلال حسینی و امید عالیشاه برنامه‌ یک ساعته ویژه‌ای را در سالن بدنسازی زیر نظر مارکو انجام دادند.

 

اخبار اردوی پرسپولیس قبل از دیدار با الجزیره امارات

 

اخبار اردوی پرسپولیس قبل از دیدار با الجزیره امارات

حضور گرشاسبی در محل اردوی سرخپوشان در امارات 

حمید رضا گرشاسبی سرپرست باشگاه پرسپولیس به همراه حاجی بیگی عضو هیئت مدیره بامداد امروز در اردوی تیم در امارات حضور یافتند. 

آنها در بدو  ورود به امارات با استقبال خبیری و حسینی مواجه شدند و بعد از آن به اتاق های خود در هتل محل اقامت سرخپوشان پایتخت رفتند. 

آخرین تمرین پرسپولیس قبل از بازی با الجزیره امارات 

 

اخبار اردوی پرسپولیس قبل از دیدار با الجزیره امارات

تیم فوتبال پرسپولیس آخرین جلسه تمرینی خود پیش از دیدار برابر الجزیره امارات را یکشنبه در ورزشگاه محل برگزاری این مسابقه انجام داد.

 سرخپوشان ایران برای دیدار رفت برابر تیم الجزیره در امارات، بعدازظهر روز یکشنبه شانزدهم اردیبهشت ماه 1397 در ورزشگاه میزبان یک جلسه تمرین  از ساعت 19:30 دقیقه به وقت محلی آغاز کردند.

بازیکنان ابتدا زیر نظر مارکو بدن‌ها را گرم کردند. گلرها هم با ایگور به تمرینات اختصاصی پرداختند.

سیدجلال حسینی و امید عالیشاه که در این دیدار حضور نخواهند داشت، در تمرین قرمزپوشان شرکت کردند.

پاسکاری، کار با توپ، فوتبال هدفمند و مرور کارهای تاکتیکی و تیمی برنامه قرمزپوشان در تمرین پیش از دیدار برابر الجزیره بود که زیر نظر کادر فنی انجام شد.

در بخش بعدی تمرین، فوتبال در نصف زمین به نمایش گذاشته شد و برانکو نکات لازم را به بازیکنان منتقل کرد.

گفتنی است؛ تیم فوتبال پرسپولیس روز دوشنبه هفدهم اردیبهشت ماه 1397 در ورزشگاه زاید ابوظبی میهمان تیم الجزیره امارات خواهد بود.

برانکو:فلسفه پرسپولیس کسب حداکثر جام هاست

اخبار اردوی پرسپولیس قبل از دیدار با الجزیره امارات

 

 برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ایران در کنفرانس خبری پیش از دیدار سرخپوشان برابر تیم الجزیره در امارات از مرحله حذفی رقابت‌های لیگ قهرمانان ۲۰۱۸ آسیا اظهار داشت: الجزیره تیم خوب و با کیفیتی است که می‌خواهد در بازی خانگی نتیجه خوبی کسب کند، اما ما هم آماده‌ایم.

سرمربی نماینده ایران در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه با آمدن شما به ایران سقف آرزو‌های هواداران پرسپولیس بلندتر شده و آن‌ها در حال حاضر به چیزی جز قهرمانی آسیا فکر نمی‌کنند، گفت: این خصیصه فوتبال است و در ذات فوتبال نهفته شده که هواداران هر تیم، از تیم خود انتظار دارند که با ارائه بهترین نمایش برنده و پیروز میدان باشند. من فوتبال ایران را خوب می‌شناسم. در فوتبال ایران چهل میلیون هوادار وجود دارند که با دقت بازی‌ها را به نظاره می‌نشینند که باعث فشار روی تیم، مربی و بازیکنان می‌ شود، اما ما این فشار‌ها را پذیرفته‌ایم و با اشتیاق کار می‌کنیم و با در نظر گرفتن این فشار‌ها که جزو سرنوشت ما شده است، بیشتر تلاش می‌کنیم. فلسفه ما این است که می‌رویم برای فتح حداکثر بازی‌ها و حداکثر جام‌ها.

وی افزود: ما در بازی‌های مرحله گروهی نتایج خوبی کسب کردیم و توانستیم به مرحله بعد صعود کنیم و با جاه طلبی کامل به اینجا آمده‌ایم تا امتیاز لازم را کسب کنیم.

برانکو در ادامه تصریح کرد: الجزیره تیم خوب و با کیفیتی است. تیمی که به این مرحله برسد قطعا تیم کاملی است. ما هم قهرمان ایران هستیم و امیدوارم در دیدار برابر الجزیره با یک بازی زیبا، جوانمردانه و تماشاگر پسند و نتیجه مطلوب دل هواداران را شاد کنیم و قطعا هم می‌خواهیم دست پر به ایران بازگردیم.

ایوانکوویچ عنوان کرد: پیش از هر چیز از تیمم انتظار دارم خوب بازی کند تا هواداران و تماشاگران از دیدن این مسابقه لذت ببرند و نکته دیگر اینکه آخرین شانس الجزیره است که فصل خود را به خوبی به پایان برساند.

سرمربی پرسپولیس خاطرنشان کرد: سرمربی هلندی الجزیره را به خوبی می‌شناسم و از فلسفه و دیگاهش آگاه هستم. این تیم بازیکنان خوبی دارد که می‌توانند نتیجه بازی را رقم بزنند، اما ما آماده هستیم و انتظار یک بازی خوب را داریم. ما همیشه اسرار داریم به اجرای فلسفه خودمان. فلسفه ما این است که بیشترین تعداد پیروزی را بدست آوریم.

برانکو ایوانکوویچ در خصوص شناختش از تیم‌های اماراتی و باخت‌های اخیر الجزیره گفت: تیم‌های اماراتی را به خوبی میشناسم، چون در اینجا مربیگری کرده‌ام. در مورد الجزیره هم باید بگویم که این تیم در بازی‌های اخیر خود چهار باخت و یک پیروزی داشته و یقینا مستحق این شکست‌ها نبوده است. آن‌ها بازی‌های خوبی را به نمایش گذاشتند و نتیجه آن گویای کیفیت آن نبوده و ما بازی سختی در مقابل آن‌ها داریم.

پرسپولیس قرمز و الجزیره امارات سفید می پوشد 

 جلسه هماهنگی قبل از بازی تیم های فوتبال پرسپولیس و الجزیره امارات با حضور نمایندگان 2 تیم، مسئولان اجرایی مسابقه و به ریاست نماینده کنفدراسیون فوتبال آسیا و ناظر مسابقه امروز ساعت 11 به وقت محلی برگزار شد.

در جلسه هماهنگی مقرر شد که تیم پرسپولیس با لباس یکدست قرمز و تیم الجزیره به عنوان میزبان بازی با پیراهن اول خود و یکدست سفید در زمین حاضر می شود.

همچنین دروازه‌بان تیم الجزیره با لباس یکدست مشکی و علیرضا بیرانوند دروازه‌بان پرسپولیس با لباس یکدست سبز به میدان خواهد رفت.

مسئولان باشگاه الجزیره اعلام کردند فردا حدود 5 هزار تماشاگر در ورزشگاه محل بازی خواهند داشت و نمایندگان باشگاه پرسپولیس هم اعلام داشتند که این تیم حدود 4 الی 5 هزار هوادار خود را در ورزشگاه خواهد دید.

همچنین درهای ورزشگاه ساعت 17 به روی هواداران باز خواهد شد و اعضای تیم پرسپولیس 90 دقیقه قبل از آغاز بازی وارد ورزشگاه زاید خواهند شد.

گفتنی است دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و الجزیره امارات امروز ساعت 20 در ورزشگاه محمد بن زاید برگزار می شود. 

بازیکنان پرسپولیس روز گذشته ساعت 12 به وقت محلی در جلسه فنی شرکت کردند و برانکو در این جلسه نکات فنی خود را درباره تیم الجزیره به شاگردانش گوشزد کرد. 

همچنین تمرین روز گذشته سرخپوشان  ساعت 19:30 دقیقه به وقت ابوظبی در زمین اصلی انجام شد.  البته برگزاری مسابقه در روز دوشنبه در ساعت 20 به وقت محلی خواهد بود.

 تیم فوتبال پرسپولیس در حالی امروز به مصاف تیم الجزیره امارات می رود که سید جلال حسینی را به علت محرومیت و محسن ربیع خواه را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد.

سرخپوشان پایتخت با حضور سید جلال حسینی در قلب دفاع خود در لیگ هفدهم فوتبال توانستند بهترین خط دفاع را در این رقابتها کسب کنند و اکنون غیبت این بازیکن در بازی برابر الجزیره امارات می توانند برای آنها دردسر ساز شود.

به نظر می رسد برانکو از زوج خلیل زاده و انصاری در خط دفاع تیمش برابر الجزیره امارات استفاده کند. همچنین محسن ربیع خواه چند روز پیش به علت پارگی رباط صلیبی عمل جراحی شد و او هم قادر به همراهی پرسپولیس در این بازی نیست.

محسن مسلمان هافبک بازیساز پرسپولیس به احتمال زیاد در ترکیب اصلی قرار ندارد و شاید به عنوان بازیکن ذخیره وارد زمین مسابقه شود.

ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر تیم الجزیره امارات به شرح ذیل است؛

علیرضا بیرانوند، شجاع خلیل زاده، محمد انصاری، حسین ماهینی، صادق محرمی، احمد نوراللهی، کمال کامیابی نیا، فرشاد احمدزاده، وحید امیری، سیامک نعمتی و علی علیپور بازیکنانی هستند که به احتمال زیاد برابر الجزیره امارات صف آرایی می کنند.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار