رئیس سازمان سما مطرح کرد؛

تدوین برنامه‌ برای اشتغال‌زایی در دانشگاه آزاد

منظری توکلی با اشاره به مشکل بیکاری در جامعه، گفت: بنا داریم برنامه هایی برای اشتغال و کارآفرینی تنظیم و تدوین کنیم تا زمینه ساز اشتغالزایی شود.

به گزارش  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ علیرضا منظری توکلی معاون دانشگاه و رئیس سازمان سما دانشگاه آزاد اسلامی در مراسم افتتاح مجتمع آموزشی دخترانه سما گنبدکاووس گفت: وظیفه مدرسان و اساتید سازمان سما تربیت نسل آینده است.

منظری توکلی اظهار داشت: کل بشریت همانند یک انسان دارای سه دوره جاهلیت، قدرت و حاکمیت عقل است که هم ردیف سه دوره کودکی، جوانی و بزرگسالی انسان است و هرگاه بشریت به پختگی و استفاده کامل از عقل و منطق برسد، زمان ظهور امام زمان (عج) نزدیک خواهد بود.

رئیس سازمان سما دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به مشکل بیکاری در جامعه، تصریح کرد: بنا داریم در سال جدید، برنامه هایی برای اشتغال و کارآفرینی تنظیم و تدوین کنیم تا زمینه ساز اشتغالزایی در کشور شود.

 منظری توکلی با تأکید بر اینکه به دنبال توسعه فیزیکی در دانشگاه آزاد اسلامی نیستیم، گفت: در نظر داریم تا از فضاهای موجود دانشگاه، برای نسل نواندیش و معتقد گامهای خوبی برداریم.

وی یادآور شد: در سطح کشور، 575 ساختمان آموزشی سما وجود دارد که از این تعداد، 4 ساختمان آموزشی در شهرهای گرگان، گنبدکاووس، علی آباد کتول، آزادشهر در استان گلستان واقع شده است.

منظری توکلی خاطرنشان کرد: همت و تعامل مردم شهرستان کلاله با دانشگاه آزاد اسلامی قابل تمجید است چرا که دانشگاهی با این وسعت بدون هیچگونه تسهیلات بانکی و با کمک های مردمی ساخته شده و مورد بهره برداری قرار گرفته است و حاصل آن نیز ورود جوانان این منطقه به دانشگاه و دسترسی به آموزش عالی بدون دغدغه و در کنار خانواده است.

گفتنی است مجتمع آموزشی دخترانه ابتدایی و دوره اول متوسطه گنبدکاووس با مساحت 11 هزار مترمربع با 24 کلاس و فضای آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کلاله نیز با 7هزار و 700 مترمربع، توسط معاون دانشگاه و رئیس سازمان سما دانشگاه آزاد اسلامی افتتاح و به بهره برداری رسید.

انتهای پیام/

افتتاح مجتمع آموزشی سما و مرکز کلاله دانشگاه آزاد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار