جانشین فرماندهی سپاه استان اصفهان:

نقش همه قشرها در پیروزی انقلاب اسلامی به نمایش گذاشته شود

جانشین فرماندهی سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان پیشنهاد کرد: با برپایی یک سیر نمایشگاهی نقش همه قشرها در به پیروزی رساندن انقلاب اسلامی برای مردم به نمایش گذاشته شود.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سردار مجتبی فدا امروز در نخستین جلسه ستاد عالی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی استان اصفهان با اشاره به همزمانی دهه فجر امسال با ایام عزاداری دهه فاطمیه اظهار کرد: باید از این ظرفیت فراهم‌شده نهایت استفاده را کرد.

وی با بیان این که چارچوب فعالیت هر کارگروه باید در ستاد عالی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی استان مشخص شود، افزود: همه فعالان این کارگروه‌ها از افراد حقوقی تشکیل شده و دولتی هستند.

جانشین فرماندهی سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان گفت: نباید از ظرفیت‌های مردمی در برگزاری بهتر چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی غافل شویم چراکه دخیل کردن مردم در برنامه‌ریزی برگزاری مراسم بر شکوه‌ هرچه بیشتر آن می‌افزاید.

وی خاطرنشان کرد: پیشنهاد می‌شود با توجه به عملکرد هر قشر در به پیروزی رساندن انقلاب اسلامی یک سیر نمایشگاهی برپا شود تا نقش همه اقشار در به پیروزی رساندن انقلاب اسلامی برای مردم به نمایش گذاشته شود.

بخشدار مرکزی اصفهان نیز در این جلسه گفت: در دیدار دی ماه 96 با رهبر معظم انقلاب ، ایشان بر تبیین دستاوردهای 40ساله انقلاب اسلامی همراه با تزریق نشاط و امید تأکید کردند و فرمودند«نوک پیکان این تبیین‌ها باید نسل جوان و نوجوانی باشد که اوایل انقلاب را درک نکردند»

حسینی منجزی با بیان این که 82 درصد از مخاطبان ما به نوعی با آموزش‌ و پرورش در ارتباط هستند، تصریح کرد: باید برنامه‌ها بر محوریت آموزش و پرورش انجام شود؛ نسلی که در مدارس تربیت می‌شوند باید دارای روحیه خلاق و گفت‌وگومحور باشند.

 

انتهای پیام/م

 

جلسه ستاد عالی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

برچسب ها: سپاه ، دهه فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.