مدیرعامل شرکت ملی پست:

افکار عمومی در پیشبرد اهداف یک سازمان موثر است / روابط عمومی آیینه تمام نمای مدیران و کارکنان هر سازمان به شمار می رود

حسین نعمتی گفت: روابط عمومی هر سازمان آیینه تمام نمای مدیران و کارکنان هر دستگاهی هستند و اقدامات یک سازمان تنها از طریق تعامل گسترده این واحد با بخش های درون و برون سازمان انعکاس خواهد یافت.

افکار عمومی در پیشبرد اهداف یک سازمان موثر است / روابط عمومی آیینه تمام نمای مدیران و کارکنان هر سازمان به شمار می رودبه گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حسین نعمتی مدیرعامل شرکت ملی پست در شورای هماهنگی روابط عمومی های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات شرکت ها و سازمان های تابعه، تعامل مردم با وزارت ارتباطات را نتیجه عملکرد خوب مجموعه روابط عمومی دانست و گفت: تصویر خوبی که مردم از مجموعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات دارند به دلیل اتخاذ تدابیر مناسب و برقراری تعامل مثبت با مردم از سوی روابط عمومی این وزارتخانه و به دست گرفتن ابتکار عمل است.وی با تاکید بر اینکه به روابط عمومی ها و نقش آنان در ارتقای جایگاه سازمان اعتقاد راسخ دارد، گفت: روابط عمومی هر سازمان آیینه تمام نمای مدیران و کارکنان هر دستگاهی هستند و اقدامات یک سازمان تنها از طریق تعامل گسترده این واحد با بخش های درون و برون سازمان انعکاس خواهد یافت.

نعتی وظیفه روابط عمومی دستگاه های اجرایی در نشان دادن اقدامات دولت و آگاهی مردم نسبت به پیشرفت های حاصل شده را بسیار سنگین خواند و تاکید کرد: باید با برنامه ریزی مناسب و عملکرد خوب، تلاش های صورت گرفته در بخش های مختلف اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی از سوی دولت را به مردم نشان داد.

رییس هیات مدیره شرکت ملی پست به اقدامات بزرگی که در سطح شبکه پستی در حال انجام است اشاره کرد و ادامه داد: ماهیت وجودی پست که همان خدمت رسانی شبانه روزی است در جامعه به خوبی انعکاس نداشته و همین امر این شبکه را در بخش معرفی خدمات با چالش مواجه ساخته است.

مدیرعامل شرکت ملی پست خاطرنشان کرد: برای ایجاد حس تعلق سازمانی در مجموعه پست نیاز به برنامه ریزی مدون و منطقی داریم تا علاوه بر افزایش عزت نفس کارکنان، در بیرون سازمان نیز جایگاه پست و خدمات پستی و نقشی که در توسعه اقتصادی و اجتماعی دارند را به مردم معرفی کنیم.

معاون وزیر ارتباطات با اشاره به تاثیر افکار عمومی در پیشبرد اهداف یک سازمان گفت: انعکاس خدمات پستی از طریق روابط عمومی های مجموعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات می تواند افکار عمومی جامعه را با نقش خدمات پستی در کاهش هزینه های سربار آنان آشنا ساخته و ارتباط موثرتری بین آنان برقرار سازد.

ضرورت تقویت روابط عمومی ها در بخش ارتباطات

محمدرضا فرنقی زاد رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در ابتدای جلسه شورای هماهنگی مجموعه روابط عمومی های این وزارتخانه ضمن تشکر از میزبانی شرکت ملی پست گفت: امروز نیازمندیم که علاوه بر اطلاع رسانی، در بخش ارتباطات نیز مجموعه روابط عمومی ها را تقویت کنیم.

وی افزود: ارتباطات دو سویه روابط عمومی ها با جامعه مخاطب می تواند نقش موثری را برای تصمیم گیری روسای سازمان ها داشته باشد.
فرنقی زاد تصریح کرد: هم افزایی مجموعه روابط عمومی های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات تاکنون باعث شده تا با کمترین هزینه، بیشترین استفاده از توانایی های این مجموعه در حوزه روابط عمومی صورت پذیرد.

به گزارش خبرنگار ما، صبح امروز (یکشنبه) جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، شرکت ها و سازمان های تابعه به میزبانی شرکت ملی پست برگزار شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار