معاون امور اقتصادی استاندار:

بانک‌ها نقش ویژه‌ای در رونق اقتصادی دارند/ زمان پاسخ دهی به استعلامات باید به حداقل برسد

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار گفت:بانک‌های استان با تسریع در روند پرداخت تسهیلات رونق تولید می‌توانند در رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال بسیار نقش آفرین باشند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛رضا حسینی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار در آیین افتتاح بانک سپه شعبه بلوار امین ارومیه، نقش بانک‌ها را در رونق تولید بسیار حائز اهمیت عنوان کرد و گفت: بانک‌های استان با تسریع در روند پرداخت تسهیلات رونق تولید می‌توانند در رونق اقتصادی، ایجاد اشتغال و بهبود فضای کسب و کار در استان بسیار نقش آفرین باشند.

وی همچنین از بانک‌های استان خواست زمان پاسخ دهی به استعلامات و صدور مجوز‌ها را به حداقل برسانند.

معاون استاندار در ادامه با اشاره به شعار حمایت از کالای ایرانی افزود: از ضرورت‌های حمایت از کالای ایرانی و عوامل تحقق شعار سال این است که دستگاه‌های اجرایی با اصلاح روش، در سریعترین زمان ممکن، بهترین خدمات را توامان با اخلاق حسنه به مردم و متقاضیان ارائه کنند.

حسینی همچنین از خدمات و تلاش‌های بانک سپه استان در پرداخت تسهیلات به طرح‌های مصوب کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان قدردانی کرد.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری نیز در این مراسم گفت: بانک‌ها نقش و سهم مهمی در ایجاد اشتغال، جذب سرمایه گذار و تقویت بخش تولید دارند؛ امیدواریم با سیاستگذاری‌های صحیح، این نقش بیش از پیش در استان تقویت شود.

در ادامه این مراسم، با حضور معاون اقتصادی استاندار، مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری، سرپرست اداره امور شعب بانک سپه آذربایجان غربی و تعدادی دیگر از مدیران بانک‌ها و ادارات، بانک سپه شعبه بلوار امین ارومیه افتتاح و آغاز بکار کرد.

انتهای پیام/ن.م

بانک سپه شعبه بلوار امین ارومیه افتتاح شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.