واکنش‌ها به خروج آمریکا از برجام؛

تاکید موگرینی بر ضرورت پایبندی جامعه جهانی به برجام/ نتانیاهو از تصمیم ترامپ حمایت کرد

اعلام تصمیم آمریکا برای خروج از برجام و بازگرداندن تحریم‌ها با واکنش‌های داخلی در این کشور و واکنش‌های جهانی همراه بوده است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ فدریکا موگرینی، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا به سخنرانی دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا درباره خروج این کشور از برجام واکنش نشان داد.

او گفت: من از اجرا شدن تحریم‌های جدید علیه ایران نگران هستم. اروپا همچنان از منافع اقتصادی خود در برابر آمریکا حفاظت خواهد کرد. ما انتظار داریم جامعه جهانی همچنان به اجرای تعهدات خود در قبال برجام پایبند بماند. من از همه از جمله ایران می‌خواهم برجام را که یک دستاورد بزرگ دیپلماسی است، حفظ کنند.

بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی بلافاصله پس از اعلام خروج آمریکا از برجام، طی یک سخنرانی زنده تلویزیونی از ترامپ سپاسگزاری کرد. او گفت: از تصمیم جسورانه ترامپ به طور کامل حمایت می‌کنم! آویگدور لیبرمن، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی نیز تصمیم رئیس جمهور آمریکا علیه توافق هسته‌ای با ایران را شجاعانه خواند.

کاخ ریاست جمهوری فرانسه (الیزه) سه شنبه اعلام کرد «سه کشور فرانسه، آلمان و انگلیس از تصمیم ترامپ مبنی بر خروج از توافق هسته‌ای ایران ابراز تاسف کردند.» ترزا می، نخست وزیر انگلیس، امانوئل مکرون، رئیس جمهور فرانسه و آنگلا مرکل، صدر اعظم آلمان در بیانیه‌ای مشترک تاسف و نگرانی خود را از خروج ترامپ از برجام اعلام و عنوان کردند دولت هایشان در این توافق باقی خواهند ماند.

تاکید موگرینی بر ضرورت پایبندی جامعه جهانی به برجام/ نتانیاهو از تصمیم ترامپ حمایت کرد

 امانوئل مکرون رئیس جمهور فرانسه همچنین گفت:  اروپا به دنبال یک توافق فراگیر با ایران پس از سال ۲۰۲۵ (انقضای برجام) است.

کاخ سفید نیز در بیانیه‌ای در توییتر مدعی شد: رئیس جمهور ترامپ مصمم است ایران هیچ مسیری برای دستیابی به سلاح هسته‌ای نداشته باشد.

نیکی هیلی، نماینده آمریکا در سارمان ملل نیز مدعی شد: تصمیم رئیس جمهور ترامپ برای خروج از برجام درست بود. (برجام) توافق وحشتناکی بود که تنها منجر به تشدید اقدامات نادرست ایران در سطح بین المللی شد.

پل رایان، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا مدعی شد:  سخنان امروز رییس جمهور (آمریکا) اعلامیه‌ای قدرتمند مبنی بر این بود که ما می‌توانیم بهتر عمل کنیم. من همیشه یقین داشتم بهترین راهکار درست کردن معایب این توافق است.

جان بولتون، مشاور امنیت ملی آمریکا اعلام کرد: تصمیم امروز ترامپ درباره توافق هسته‌ای ایران به معنای بازگشت تحریم‌های پیشین واشنگتن علیه تهران است. تصمیم آمریکا درباره برجام این پیام را به کره شمالی می‌رساند که واشنگتن به دنبال یک توافق نامساعد با پیونگ یانگ نیست.

چری بوستوس، عضو جمهوری خواه کنگره آمریکا در پیامی توئیتری نوشت: نفعی در خروج ترامپ از برجام نمی‌بینم.
بوستوس نوشت: من بزرگ شدم و معتقدم که آمریکا با هدایت ائتلاف بین المللی و عمل به قول هایش برای ایجاد یک آینده بهتر برای جهان می‌تواند کار‌های دشواری را انجام دهد. من در خروج ترامپ از برجام این موضوع را مشاهده نمی‌کنم.

عربستان سعودی نیز در ادامه مواضع خصمانه خود علیه ایران با اعلام حمایت از تصمیم ترامپ برای خروج از برجام و وضع دوباره تحریم‌های ایران در ادامه یاوه‌گویی‌های خود از جامعه بین الملل خواست در برابر آنچه اقدامات خصمانه و ثبات زدای ایران خواند، موضع قاطعی را اتخاذ کند.

بحرین هم همسو با عربستان سعودی از سخنان ترامپ درباره خروج آمریکا از توافقنامه هسته‌ای ایران حمایت کرد.

تاکید موگرینی بر ضرورت پایبندی جامعه جهانی به برجام/ نتانیاهو از تصمیم ترامپ حمایت کرد

نخست وزیر ایتالیا حفظ توافق هسته‌ای با ایران (برجام) را خواستار شد و تاکید کرد ایتالیا در کنار متحدان اروپایی خود خواهد ماند.

آنتونیو گوترش، دبیر کل سازمان ملل از نگرانی عمیق خود درباره خروج آمریکا از برجام خبر داد. او از سایر امضاکنندگان این توافق خواست بر اجرای کامل برجام اهتمام ورزند.

او بار دیگر تاکید دارد که برجام در جلوگیری از اشاعه سلاح‌های هسته‌ای و پیشبرد دیپلماسی دستاورد‌های خوبی داشته و در برقراری صلح و ثبات در منطقه و دنیا هم تاثیرگذار بوده است. 

معاون وزیر امور خارجه آلمان درباره تصمیم دونالد ترامپ  در توئیتر خود نوشت: «این اخبار مسئله جدیدی از جانب واشنگتن نیست». معاون وزیر خارجه آلمان همچنین گفت: اروپایی‌ها باید هر آنچه را که امکان دارد از توافق هسته‌ای نجات دهند.

مایک پمپئو، وزیر امور خارجه آمریکا مدعی شد: این به نفع آمریکا و همپیمانانش است که جلوی دستیابی ایران به سلاح اتمی را بگیرند. با همپیمانان خود روی از بین بردن تهدید برنامه موشک‌های بالستیک ایران متمرکز می‌شویم.

سخنگوی رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه گفت: اقدام آمریکا به خروج یکجانبه از توافق هسته‌ای ایران باعث ایجاد بی ثباتی و مناقشات جدید می‌شود.

باراک اوباما، رئیس جمهور پیشین آمریکا تصمیم ترامپ برای خروج از برجام را اشتباهی جدی و نفرت انگیز خواند.

نماینده دائم روسیه در اتحادیه اروپا، خروج آمریکا از برجام را اشتباهی تاریخی و مهلک برای این کشور برشمرد و افزود: شکی وجود ندارد که روسیه با همراهی کشور‌های اروپایی و چین، همه تلاش خود را برای حفظ و ادامه برجام بکار خواهد گرفت. این اقدام دولت آمریکا، پشت پا زدن به تعهدی بین المللی و مایه بی اعتباری آمریکاست.

وزارت امور خارجه روسیه نیز اعلام کرد: مسکو به توسعه همکاری‌ها و مذاکرات سیاسی با ایران ادامه می‌دهد. ایران به توافق هسته‌ای پایبند بوده است و هیچ توجیهی برای خروج آمریکا از این توافق وجود ندارد.

نانسی پلوسی، رهبر اقلیت دموکرات‌ها در مجلس نمایندگان آمریکا اعلام کرد: این تصمیم عجولانه باعث انزوای آمریکا به جای ایران خواهد شد. دیگر متحدان ما در برجام خواهند ماند؛ اما دولت ما اعتبار بین المللی خود و قدرت مذاکره را از دست خواهد داد.

سوریه اقدام آمریکا در خصوص خروج از برجام را محکوم کرد.

وزارت امور خارجه سوریه در بیانیه‌ای اعلام کرد: این اقدام آمریکا بار دیگر ثابت کرد که کاخ سفید هرگز به توافقات بین المللی پایبند نیست.

در این بیانیه آمده است واکنش‌های بین المللی در محکومیت اقدام آمریکا، انزوای ایالات متحده و سیاست‌های غلط کاخ سفید را نمایان کرده است؛ سیاست‌هایی که همیشه موجب افزایش تنش در جهان شده است.

تاکید موگرینی بر ضرورت پایبندی جامعه جهانی به برجام/ نتانیاهو از تصمیم ترامپ حمایت کرد

دونالد توسک، رییس شورای اروپا اعلام کرد: مواضع جدید ترامپ علیه ایران و مقوله تجارت نیازمند رویکردی واحد از سوی اروپاست.

شارل میشل، نخست‌وزیر بلژیک، شامگاه سه شنبه تصمیم رئیس جمهور آمریکا را درباره خروج از توافق هسته ای ایران محکوم کرد.

میشل در توییتی نوشت: «نبود توافق هسته‌ای ایران به معنی بی‌ثباتی در خاورمیانه (غرب آسیا) است. من از خروج دونالد ترامپ از برجام به شدت ابراز تاسف می‌کنم».

وی افزود اتحادیه اروپا و شرکای بین المللی آن باید همچنان متعهد باشند و ایران باید به عمل کردن به تعهدات خود ادامه دهد.

وزیر خارجه ژاپن اعلام کرد کشورش دقیقاً تاثیر خروج آمریکا از توافق هسته ای با ایران را زیر نظر دارد.

وزیر خارجه ژاپن خاطرنشان کرد ژاپن با هدف احیای توافق هسته ای ایران به زودی با کشورهای ذیربط به گفتگو خواهد پرداخت.

ایرلند از تصمیم آمریکا در خصوص خروج از توافق هسته‌ای ایران به شدت ابراز دلسردی کرد و از دولت دونالد ترامپ خواست در این تصمیم تجدیدنظر کند.

عمر چلیک، وزیر امور اتحادیه اروپای ترکیه با انتقاد از تصمیم رئیس جمهور آمریکا درباره خروج از برجام گفت: تصمیم دونالد ترامپ می تواند راه را برای وقایع بسیار بدی در منطقه هموار کند.

جان شاکووسکی، نماینده دموکرات ایالت ایلینوی در پیامی در صفحه توییتر خود نوشت: دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا همواره جهالت خودش را از پیچیدگی چالش های جهان نشان داده است و تصمیم وی در قبال برجام بیش از پیش ناتوانی او را در حفاظت از منافع آمریکا در خارج نمایان ساخت.

وزارت امور خارجه ترکیه از تصمیم واشنگتن درباره خروج از توافق هسته ای ایران انتقاد کرد و آن را «گامی تاسف آور» خواند.

وزیر اقتصاد ترکیه تاکید کرد کشورش به همکاری تجاری با ایران ادامه می دهد و تحریم هایی که علیه ایران اعمال می شود چه بسا فرصت بهتری برای ترکیه ایجاد می کند.

عادل الجبیر، وزیر خارجه عربستان سعودی از موضع آمریکا در خصوص خروج از توافق هسته‌ای ایران (برجام) حمایت کرد.

وزارت خارجه رژیم صهیونیستی با انتشار پیامی در توئیتر به زبان فارسی از تصمیم دونالد ترامپ در خصوص خروج از توافق هسته‌ای ایران (برجام) حمایت کرد.

گونگ شیائوشنگ، نماینده ویژه چین در امور خاورمیانه، گفت همه طرف‌های توافق هسته‌ای ایران باید به این توافق پایبند باشند و از گفتگو و مذاکره برای حل و فصل مناقشه استفاده کنند. چین آماده تقویت همکاری‌ها با همه طرف‌های توافق هسته‌ای ایران است.

جان کری، وزیر خارجه اسبق آمریکا، در مصاحبه‌ای تاکید کرد خروج واشنگتن از توافق هسته‌ای ایران، آمریکا را در عرصه بین‌المللی منزوی می‌کند. ­

ولید جنبلاط، رئیس حزب سوسیالیست ترقیخواه لبنان، به خروج آمریکا از توافقنامه هسته‌ای با ایران واکنش نشان داد و با اشاره به بدعهدی غربی‌ها خواستار اتکای لبنانی‌ها به توانمندی‌های داخلی شد.

او در توئیتر نوشت: بعد از خروج آمریکا از توافق هسته‌ای با ایران، منطقه خاورمیانه وارد مرحله‌ای نامعلوم با همه احتمالات شد. بنابراین لازم است بیش از هر زمان دیگری در طرح‌های سراسر فساد «پاریس ۴» بازنگری کرد و به جای تلاش برای تصاحب طرح‌های لوکس و مشکوک به ارزش پانصد میلیون دلار، سیاست تولید (اتکا به داخل) را در پیش گرفت.

چاک شومر، رهبر اقلیت دموکرات در سنای آمریکا، پس از خروج کشورش از برجام در جمع خبرنگاران گفت: دولت ترامپ هیچ برنامه‌ای ندارد. نمی‌دانم برنامه آن‌ها پس از جداکردن ما از متحدانمان چیست و چگونه می‌خواهند با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی همکاری کنند. یا چگونه می‌خواهند تحریم‌ها را علیه دیگر کشور‌ها اعمال کنند. دولت ترامپ اصلا برنامه جامعی ندارد.

وزارت امور خارجه چین از تصمیم آمریکا در مورد توافق هسته‌ای با ایران ابراز تأسف کرد.

استیو بلاک، وزیر خارجه هلند، در یک مصاحبه مطبوعاتی گفت: «پایان دادن به توافقنامه (هسته‌ای) ایران تصمیم زشتی است، هلند و اتحادیه اروپا به منظور تامین امنیت اروپا، برای یافتن گزینه‌ای در این زمینه تلاش خواهند کرد، تلاش‌هایی نیز در این زمینه در شورای امنیت سازمان ملل صورت خواهد گرفت تا این توافقنامه از بین نرود».

 

انتهای پیام/

واکنش‌های جهانی به خروج آمریکا از برجام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
زنده باد ایران
۱۴:۴۴ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷
ترامپ یه نادون کله به تمام معناست/مرگ بر امریکا و اسرائیل /زنده باد ایران
United States of America
ناشناس
۱۸:۳۴ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷
ترامپ یک نادان بتمام معنا است.مثل هیتلر فکر میکند از همه برتر است،اگر دنیا در اختیار او بود ،جنگ جهانی سوم را کلید می زد،
خداوندا خداوندا این بیمار را ،نادان را به میران ان شاءالله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۹ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷
همین انگلیس و فرانسه مکر را بطور رسمی برعلیه ما موضع گرفتند.اینها هم مثل امریکا هستن کلا برجام رو اتش بزنید و برگردید به سمت دانشمندان خودمون برگردید به ملت باغیرت خودمون و بیشتر از این کشور رو معطل نگذارید.ایندگان در باره ابن همه فرصت سوزی و امروز و فردا کردند ما چه قضاوتی خواهند اشت؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۱ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷
ترامپ از برجام خارج شد؟؟؟ خب به درک...
United States of America
ناشناس
۱۲:۲۰ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷
مرگ بر آمریکا مرگ بر آل سعود مرگ بر اسرائیل تا ابد مرگ بر امریکا وهمپیمانانش اینجا ایران هست با ملتی با قدمت تاریخ بشر اینجا ذره شیران است
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۲:۰۸ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷
اروپا قدرت ادامه فرجام را ندارد
Iran (Islamic Republic of)
ه
۱۲:۰۲ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷
غیرت این خانم هم از ترامپ بیشتر است مشکل ترامپ در سر گنده اش است آدم های متفاوت منفی به جهت کمبود وحقارتی که دارند خطرناکند سر به این گنده ای یه ذره عقل داخلش نیست. به نظرم اگر با پول های عربستان و امارات برود اسراییل شاید بتواند از حجم سرگنده اش بکاهد
Germany
ناشناس
۱۱:۵۸ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷
اروپاییها هم دروغ میگویند چون اختیاری ندارن و زیر سلطه ونفوذ امریکا هستند ...خودمان را دیگر معطل اروپاییها نکنیم
Netherlands
ناشناس
۱۱:۱۹ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷
اگرجامعه جهانی نتوانت این مشکل وحقارت خودش راثابت میکند لطمه ای به ایران نمی خورد.ایران باید با جامعه جهانی تعمل داشته باشد وآمریکا رادرمقابل جامعه جهانی قراردهد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۴ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷
وَ لَنْ تَرْضي‏ عَنْکَ الْيَهُودُ وَ لاَ النَّصاري‏ حَتَّي تَتَّبِعَ مِلَّتَهُمْ قُلْ إِنَّ هُدَي اللَّهِ هُوَ الْهُدي‏ وَ لَئِنِ اتَّبَعْتَ أَهْواءَهُمْ بَعْدَ الَّذي جاءَکَ مِنَ الْعِلْمِ ما لَکَ مِنَ اللَّهِ مِنْ وَلِيٍّ وَ لا نَصيرٍ
هرگز یهودیان و مسیحیان از تو خشنود نمى شوند مگر این که از آیین آنها پیروى کنى. به آنان بگو: فقط هدایت خدا که قرآن بیانگر آن است، هدایت است. و اگر پس از آن که آگاهى براى تو حاصل شده است، از کیش آنها که برخاسته از هواهاى نفسانى آنان است پیروى کنى، در برابر خدا هیچ سرپرست و یاورى نخواهى داشت.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۰ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷
مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا! مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا! مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا! مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا! مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا! مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا! مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا! مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا! مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا! مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا! مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا! مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا! مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا! مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا! مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا! مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا! مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا! مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا! مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا! مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا! مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا! مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا! مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا! مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا! مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا! مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا! مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا! مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا! مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا! مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا! مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا! مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا! مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا! مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا! مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا! مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا! مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا! مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا! مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا! مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا! مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا! مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا! مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا! مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا!مرگ بر آمریکا
Germany
ناشناس
۱۰:۳۰ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷
برجام نقض شده را چگونه حفظ کنید؟!!!!!!!
نوبت آتش زدن است
Iran (Islamic Republic of)
ss
۱۰:۰۰ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷
این هم نقشه جدیده که امریکا خارج بشه بقیه نشن
وگرنه دست همشون توی یه کاسه س
قطعا اونها تا نابودی کامل ایران و ایرانی دست از دسیسه و مکر بر نمیدارن
و ان شاء الله این آرزوشون و به گور میبرن
و هرچی بیشتر پول خرج میکنن توی منطقه و برای مقاصد شومشون بیشتر به نفع ما تموم میشه
ید الله فوق ایدیهم

ایمان داریم به : و مکرو مکرالله والله خیرالماکرین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۴ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷
جالبه که اروپاییها میگن به برجام پایبندند ! اینها هیچ پایبندی به برجام ندارند و با این نمایشها خواستار پایبندی یکطرفه ایران هستند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۰ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷
امیدوارم حداقل اروپا پایبند باقی بماند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۶ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷
کدوم پایبندی ؟ما حتی نمی تونیم با بانک های اروپایی مراوده داشته ،وارز وارد کشور بشه وفقط در قبال پول ،جنس اشغال به ما میدن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۷ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷
خروج ترامپ صد در صد بنفع ایران است خدا خواست این ترامپ دیوانه روی کار امد وغلط از خود او شروع شد ایران تا سال 2025 هفت سال بلا تکلیف بود
Iran (Islamic Republic of)
مهدی خادمیان
۰۸:۱۹ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷
اکنون هنگامه اثبات گفته ها و وعده های اتحادیه اروپا در اجرای عملی توافق است امیدواریم از طریق وفاداری به توافق تیر خلاصی شوند به اعتبار کاذب امریکا و نگرانی ایران به همگامی اروپا با امریکا بیمورد باشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۶ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷
من از همه از جمله ایران می خواهم به تعهدات خود پایبند باشند! برو اینارو به آمریکای نامرد بگو نه ایران. ضیفه خانوم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۶ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷
من از همه از جمله ایران می خواهم به تعهدات خود پایبند باشند! برو اینارو به آمریکای نامرد بگو نه ایران. ضیفه خانوم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۲۸ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷
دم اروپا گرم که چطور مردم ایران را بازی می دهد. دمش گرم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۲۸ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷
همه دشمنان ما از لغو برجام خوشحال هستن. این نشون میده برجام توافق خوبی بوده
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۷:۱۵ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷
جامعه جهانی هم پیمان امریکا هیچ وقت نخواهد توانست به برجام پایبند بماند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۲۴ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷
ببینید چطور از یه زن رو دست خوردیم اروپا بدون آمریکا آب نمی خوره اون وقت چه از انتظاری از اینا داریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۲۴ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷
ببینید چطور از یه زن رو دست خوردیم اروپا بدون آمریکا آب نمی خوره اون وقت چه از انتظاری از اینا داریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۱۱ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷
١+٥ بايد بين حفظ جان شيرين و آمريكا يكي رو انتخاب كنه و معلومه كه كسي جونشو از سر را نياورده كه فداي آمريكا كنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۴۵ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷
(موگرینی: جامعه جهانی همچنان به اجرای تعهدات خود در قبال برجام پایبند بماند)
این "جامعه جهانی"ت منو کشته !! پدرسوخته ها اسم 4 تا کشور بنجل و زورگو و ظالم غربی رو گذاشتن "جامعه جهانی"!!
Iran (Islamic Republic of)
احمد 1000
۰۲:۵۷ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷
مو کرینی از این ببعد در مورد نقص بر جام از سوی ترامپ مسو لییت بزرگی دارد باید به جهان را متوجه کند که امریکا مقصر است و ایران یک کشور حقیقت است موگرینی باید کاری کند که دیگر هیج کشوری نتوانند زیر قولشان بزنند فقط حرف نباشد عمل کند من فکر نمیکنم مو گرینی هم رو حرفش باشد بنطرم ایشان هم فردا بهانه موشک های ایران را در پیش میگیرد در صورتی که ساخت موشک ربطی به موشک ندارد اینها همه دوست و یار و یاور امریکا و اسراییل هستند در چند روز اینده مشخص میشود جز این چیز دیگری نخواهد بود خداوند فرموده راه من سخت است راه من گرفتاری دارد ولی انتهای راه من پیروزیست و راه خدا شکست ندارد یقینا ما پیروزیم و طالم نابود انشالا
Iran (Islamic Republic of)
اسی
۰۲:۰۵ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷
آخه یکی نیست به این عربستان و بحرین بگه تو کجای دنیایی که نظر بدی...
برو............... فکری بحال چند روز دیگه أت بکن که با گرما و شرجی کجا میخوای بری‌..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۳۷ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷
قابل توجه اقای اشنا
دشمن را شناختید؟؟؟
کدخدای دهکده ی جهانی قوانین بین الملل را قبول ندارد
به اقای روحانی هم بگویید لطفا
Iran (Islamic Republic of)
شهروند
۰۱:۲۹ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷
بدرک که خارج شد..شرش کم شد روانی..
France
ناشناس
۰۰:۵۴ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷
اصل ماجرا این نتانیاهو کودککش است اونوقت اینطوری نشان داده که فقط حمایت کرده ترامپ نادان داره دستور و امر این اسراییل جنایتکار را انجام میده
France
ناشناس
۰۰:۵۴ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷
اصل ماجرا این نتانیاهو کودککش است اونوقت اینطوری نشان داده که فقط حمایت کرده ترامپ نادان داره دستور و امر این اسراییل جنایتکار را انجام میده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۱ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷
مرگ بر اسراییل مرگ بر آمریکا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۱ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷
مرگ بر اسراییل مرگ بر آمریکا
Netherlands
نیما
۰۰:۳۰ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷
خوب بهتر حداقل الان دیگه تکلیفمون با آمریکا مشخص شد
انقد گفت میمونم و نمیمونم حرص همه رو در آورد
دیگه آمریکا عددی نیست هر کار بخوایم میکنیم دستش درد نکنه دستمونو باز گذاشت
Netherlands
نیما
۰۰:۳۰ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷
خوب بهتر حداقل الان دیگه تکلیفمون با آمریکا مشخص شد
انقد گفت میمونم و نمیمونم حرص همه رو در آورد
دیگه آمریکا عددی نیست هر کار بخوایم میکنیم دستش درد نکنه دستمونو باز گذاشت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۳ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷
برجام برای ما اهمیت چندانی نداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۲ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷
خواهشا مسولین این تهدید رو به بهترین شکل به فرصت تبدیل کنند مطمنا ملت مثل همیشه بموقع غیرت ایرانی را به جهان نشان خواهند داد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۸ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷
شما نمیخواد از جامعه جهانی حرف بزنی
آخرین اخبار