سلیمانی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

لزوم حفظ وفاق ملی در شرایط کنونی/ممنوعیت‌ها و تحریم‌ها منجر به رشد می‌شود

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت:بزرگواری ملت ایران در برابر تحریم‌ها حفظ می‌شود، به شرطی که وفاق ملی خود را در شرایط فعلی حفظ کنیم.

لزوم حفظ وفاق ملی در شرایط کنونی/سیاری از ممنوعیت‌ها و تحریم‌ها منجر به رشد می‌شودآیت‌الله عباسعلی سلیمانی عضو مجلس خبرگان رهبری در گفتگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره خروج آمریکا از برجام و بدعهدی‌های مقامات این کشور اظهار کرد: از ابتدای روی کار آمدن ترامپ دنیا به نوع سیاست غیر صریح وی اعتراض داشت و هیچ کشوری نیست که آمریکا را با نوع موضع جدید بپذیرد.

وی افزود: دشمنی آمریکا با ایران بعد از انقلاب اسلامی کاملا روشن و صریح است و این کشور برای آنکه بتواند بعد از برجام زهر خود را به جمهوری اسلامی بریزد، مدتها به بهانه‌گیری پرداخته و در نهایت از برجام خارج شد.

سلیمانی تصریح کرد: اگر دیگر طرفین برجام پایبندی خود را نسبت به برجام نشان دهند هیچ لطمه‌ای به اصل این معاهده وارد نخواهد شد.

عضو مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: در شرایط کنونی ما باید اقتدار خود را با تکیه بر وحدت ملی و پیروی از رهبر انقلاب حفظ کنیم.

وی ادامه داد: بسیاری از ممنوعیت‌ها و تحریم‌ها منجر به رشد می‌شود، همانطور که امام (ره) فرمودند ما در دوران جنگ به بازسازی و خودسازی پرداختیم و توانستیم انقلاب‌مان را به دنیا صادر کنیم.

سلیمانی تأکید کرد: تا سختی نباشد حرکت سریع و وسیعی در دستگاه‌های کشور پدید نخواهد آمد و قطعا فضل و بزرگواری ملت ایران در برابر تحریم‌ها حفظ خواهد شد، به شرط آنکه بتوانیم وفاق ملی خود را در شرایط کنونی حفظ کنیم.


انتهای پیام/

اقتصاد مقاومتی راه مقابله با تحریم‌های ظالمانه آمریکاست

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار