شلیک بیش از ۲۰ موشک از خاک سوریه به ۴ مقر نظامی رژیم صهیونیستی در جولان اشغالی

منابع خبری از شلیک بیش از ۲۰ فروند موشک از خاک سوریه به سمت ۴ مقر مهم نظامی صهیونیست‌ها در جولان اشغالی خبر دادند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، منابع خبری صهیونیستی از شلیک بیش از ۲۰ فروند موشک از خاک سوریه به سمت ۴ مقر مهم نظامی رژیم صهیونیستی در جولان اشغالی خبر دادند.

شلیک بیش از ۲۰ فروند موشک از خاک سوریه به ۴ مقر نظامی رژیم صهیونیستی در جولان اشغالی/ ناتوانی گنبد آهنین در رهگیری موشک‌ها

در پی این حملات، آژیرهای هشدار در جولان اشغالی به صدا درآمد. کلیه اماکن هدف قرار گرفته از مقرهای اصلی و راهبردی رژیم صهیونیستی در این منطقه به شمار می‌روند.

رژیم صهیونیستی در ادعایی، مستقیما نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را مسئول این حملات معرفی کرده است. یک کارشناس نظامی صهیونیست گفت آنچه در جولان اتفاق افتاده، عملیاتی بزرگ است که از سال ۱۹۷۳ تاکنون بی‌سابقه بوده است.

این حملات در پاسخ به حمله خمپاره‌ای شب گذشته رژیم صهیونیستی به استان قنیطره صورت گرفت.  اسرائیل مواضع نظامی دولت سوریه را در این منطقه در جنوب دمشق هدف حملات توپخانه‌ای قرار داد.

وزارت جنگ اسراییل از رهگیری تعدادی از موشک‌های شلیک شده به بلندی‌های جولان اشغالی خبر داد. با این وجود، سامانه دفاع موشکی چند لایه رژیم صهیونیستی معروف به "گنبد آهنین"  نتوانسته است تمامی موشک‌های شلیک شده را رهگیری کند. مقامات صهیونیست از شهرک نشینان خواسته‌اند به پناهگاه بروند.

شلیک بیش از ۲۰ موشک از خاک سوریه به ۴ مقر نظامی رژیم صهیونیستی در جولان اشغالی

پایگاه خبری المصدر نیز از درگیری شدید میان نیروهای سوری و ارتش رژیم صهیونیستی در نزدیکی بلندی‌های جولان خبر داد. 

سخنگوی وزارت جنگ رژیم صهیونیستی مدعی شد این حملات هیچ تلفاتی نداشته است. این مقام صهیونیست اعتراف کرد: «تنها توانستیم تعدادی از موشک‌های شلیک شده را رهگیری کنیم.»

شبکه تلویزیونی الجزیره به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه درباره حمله خمپاره‌ای رژیم صهیونیستی به مواضع نظامی دمشق  اعلام کرد اسرائیل تلاش کرد برخی از یگان‌های پدافند هوایی و سامانه‌های راداری ارتش سوریه را هدف قرار دهد. تعدادی از موشک‌های اسرائیلی به اهدافی در داخل خاک سوریه اصابت کرد و یکی از سامانه‌های راداری سوریه هدف قرار گرفت.

شبکه تلویزیونی المیادین نیز به نقل از فرمانده ارتش لبنان اعلام کرد چهار جنگنده دشمن اسرائیلی حریم‌هوایی لبنان را نقض کرد.

شبکه تلویزیونی المیادین همچنین به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه اعلام کرد پدافند هوایی ارتش سوریه ده‌ها موشک اسرائیلی را در حریم هوایی سوریه منهدم کرد.

شبکه تلویزیونی المیادین نیز به نقل از خبرنگار خود از گشایش پناهگاه‌ها در شهرک‌های صهیونیست نشین در شمال سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

شبکه تلویزیونی المیادین در خبری دیگر به نقل از خبرنگار خود اعلام کرد پدافند هوایی سوریه با حملات موشکی اسرائیل در سه منطقه تل القبع و تل الاحمر و قرص النفل در قنیطره مقابله کرد. خبرنگار این شبکه افزود: پدافند هوایی سوریه با موشک‌های اسرائیلی بر فراز حریم هوایی استان حمص مقابله کرده است.

همچنین در خبری دیگر، ارتش سوریه تلاش اعضای یک گروه تروریستی که قصد داشتند از حملات هوایی رژیم صهیونیستی سوءاستفاده کنند و به شهرک البعث در قنیطره حمله کنند را ناکام گذاشت.

شبکه تلویزیونی العالم به نقل از خبرنگار خود از شلیک موج جدیدی از موشک‌ها به سوی مواضع اشغالگران صهیونیست در منطقه اشغالی جولان خبر داد.

شبکه تلویزیونی المنار به نقل از رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کرد: مناطق جنوبی سرزمین‌های اشغالی برای مقابله با هرگونه تحولات احتمالی در نوار غزه به حالت آماده باش در آمده است. صدای چند انفجار مهیب در مناطق مختلف صفد و طبریا در منطقه اشغالی الجلیل به گوش رسید.

خبرگزاری رویترز گزارش داد رسانه‌های دولتی سوریه به نقل از یک منبع نظامی اعلام کردند: راکت‌های رژیم صهیونیستی چندین پایگاه نظامی را هدف قرار دادند و ­یکی از آن‌ها به یک انبار مهمات اصابت کرد. سامانه‌های دفاع هوایی سوریه، موشک‌های رژیم صهیونیستی را بر فراز جنوب حمص سرنگون کردند.

وزارت دفاع روسیه نیز اعلام کرد: ارتش سوریه توانسته است بیش از نیمی از موشک های شلیک شده اسرائیل را به سمت اهدافی در داخل سوریه ساقط کند. اسرائیل با 28 فروند جنگنده اف-15 و اف-16 در حمله به سوریه شرکت کرده و 60 موشک به سمت این کشور شلیک کرده است.

در این میان، ارتش رژیم صهیونیستی با انتشار یک بیانیه مطبوعاتی مدعی هدف قرار دادن چند مرکز نظامی متعلق به ایران در سوریه شد. 

رژیم صهیونیستی همچنین در بیانیه‌ای از سوریه خواست در آنچه "درگیری بین ایران و اسراییل" خوانده شده، دخالت نکند.


بیشتر بخوانید: جزئیات شلیک بیش از 50 فروند موشک از خاک سوریه به مواضع رژیم صهیونیستی در جولان اشغالی


انتهای پیام/

حمله موشکی به ۴ مقر مهم نظامیان صهیونیست از خاک سوریه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۰۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۰۸ ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۷
اسراییل محکوم به فنا است و هیچ غلطی نمی تواند بکند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۱ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷
خداحفظتون کنه سپاه همیشه پیروز قهرمان....به امیدنابودیکامل اسراییل غاصب
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۹:۵۶ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷
آقاي ترامپ اين يه كوچولو تقديم شما منتظر بزرگتر از اينها باش گنبد آهني به نظر حلبي از آب در اومد يكم صبر كن شلوغش نكن هويج پخته به غلط كردنم هم ميوفتي
Sweden
ایرانی
۱۷:۴۷ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷
اسراییلی ها میگن شب گذشته برای انتقام از کشته شده های چند حمله گذشته اسراییلی بیست موشک به سمت اسراییل پرتاب کردند که بلافاصله موشکها ایرانی منهدم شد و به چند پایگاه ایرانی ها هم حمله کردند و متاسفانه ۸ ایرانی هم کشته شدند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۱ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷
همیشه به نیروهای مقاومت درود می فرستیم . توان اونا باید طوری بشه که اسرائیل جرات نکنه حتی یک موشک به لبنان یا سوریه بزنه . باید یه گوشمالی حسابی بهشون داد . خویشتن داری دیگه کافیه .
Iran (Islamic Republic of)
عباس خلیلی
۱۳:۱۸ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷
درود خدا بر نیروهای رزمنده مقاومت
درود خدا بر ببرهای جهان اسلام (حزب‌الله وسپاه قدس )
درود وسلام بر رهبر بزرگ جمهوری اسلامی ایران
اسرائیل باید از صفحه روزگار محو شود
Iran (Islamic Republic of)
آسمان
۱۲:۰۵ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷
بابا ما خيلي وقته منتظر اين شيريني ها بوديم آخه قبلش ترامپ ازاين شيرينها به سوريه داده بود زنده باد نيروهاي حزب الله زنده باد پوتين .... رژيم صهيونيست الان داره دنبال سوراخ موش ميگرده الان نتان ميره سراغ ترامپ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۹ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷
دمشون گرم. اسراییل به زودی کارش تمومه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۸ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷
برای شروع بد نبود ولی نگذارید صدای آژیرا در اسراءیل خاموش شود و خواب خوش دشمن حیوان صفت صهیونیست را آشفته کنید وبفکر خلیج فارس نباشید که در اینجا هیچ اتفاقی نمی افتد زیرا غرب و نوکران دون صفتشان تحمل یک هفته درگیری در خلیج فارس را ندارند انرژی تمام اروپا از اینجا تامین می شود ولی شما را بخدا نگذارید عربستان یهودی به این راحتی عربده بکشد به کمک یمن مظلوم بشتابید و نقاط حیاتی سعودی را منهدم کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۵ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷
يه لبنان ديگه هم برا اسرائيل درس شد
Sweden
ناشناس
۱۱:۳۲ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷
گنبد اهنین موشک هایی که طبق محاسباتش به جای خالی از سکنه میخوره رو اصلا نمیزنه چون هر یه موشکش چندین میلیون دلار هست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۹ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷
روزگار، روزگار علی و اولاد علی (ع) است و تیغ ذولفقار در دست سیدعلی است و به فضل خدا این حکومت به دست امام زمان(ع)خواهد رسید
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۱:۲۴ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷
زنده سردار سلیمانی و رزمندگان اسلام .درود بر سید علی
Iran (Islamic Republic of)
محمدرضا
۱۱:۱۸ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷
ایول فداتون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۷ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷
دم سپاهیان اسلام گرم
Iran (Islamic Republic of)
سیاوش
۱۱:۱۳ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷
ان روز نزدیک است که سنگ ها فریاد می زنند که پشت سر من یک یهودی(صهیونیست) قایم شده است بیاید و او را بگیرید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۷ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷
درود بر ایت الله خامنه ای دلاور مرد غیرت فقط با اسراییل تلافی برجام کنید تا بدانند ایرانی مرد عمل هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۳ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷
انشالله امسال سال خیلی خوبیست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۰ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷
الله اکبر
Saudi Arabia
ناشناس
۱۰:۵۷ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷
نباید اجازه داد رژیم صهیونیستی نفس راحتی بکشد این رژیم بسیار آسیب پذیر است پارس های نیانتانیاهو هم از سر ضعف است نه از قدرت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۰ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷
دمشون گر گرم بزنید نابودشون کنید. بازم حمله کرد جوابش را با موشک بدید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۹ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷
تازمانی که تلفات آنها چند برابر شهیدامون نباشه بی فایده است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۳ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷
خیلی خوشحال شدم یاد حرف امامم افتادم اسرائیل 25 سال دیگر رو نخواهد دید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۳ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷
خیلیم عالی،زنده باد نیروهای مسلح یکپارچه ایران
Iran (Islamic Republic of)
سجاد
۱۰:۴۳ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷
سلام و درود بر رزمندگان مقاومت ،
مرگ بر آمریکا و اسراییل
.بزنید این لعنتی های کثیف اسراییلی رو نابود کنید.
وعده خدا حقه.
ما همه سرباز رهبری هستیم
.
United States of America
حمدالله
۱۰:۴۰ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷
این حمله ها فیزیکی از غیرت جوانان پرورش یافته حیدر اما ی حمله مونده ی جواب مونده از واقعه کربلا که بی پاسخ نخواهد ماند جواب خون این شهیدان که اسلام تا الان داده بی پاسخ نخواهند ماند ظاهرا گستاخی های این ابله صفت ها ادامه ندارد و باعث گسترش درگیری ها و فتنه ها.جنگ در منطقه شده به یاری خداوند از درون بدون سروصدا خاموش خواهند شد.إِنْ كَانَتْ إِلَّا صَيْحَةً وَاحِدَةً فَإِذَا هُمْ خَامِدُونَ
Iran (Islamic Republic of)
یاران
۱۰:۳۹ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷
خیلی خیلی خوشحال شدم.
Iran (Islamic Republic of)
مهدی داداش....
۱۰:۳۱ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷
خیلی خوشحال شدم مرگ براسرائیل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۸ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷
football
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۸ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷
دوستان طوری حرف میزنیم وفکر میکنیم انگار که جنگ به راحتی اب خوردنه اگه ایران واسراییل بخواد جنگ کنه اون ترامپی که ثبات شخصیتی نداره وعقل هم تو ش نیست با اسراییل متحد میشه واز ان طرف عربستان سعودی که دلار های باد اورده داره وذره ای هم به اسلام وملت های منطقه فکر نداره با ایران وارد جنگ میشه این خواسته های اونهاست چون به تنهایی نمیتونه با ابر قدرتی مثل ایران که با جنگ زمان عراق فرق کرده وارد جنگ بشه ایران زمانهایی پیش از این زمان شروع جنگو داشت ولی بینش سیاسی مقام معظم رهبری و اینده نگری ایشون واینکه به خوبی میدونستن عربستان چه فکری در سر داره از جنگ جلو گیری کرده ولی صبر ماهم حدی داره ولی بدونیم جنگ با اسراییل یعنی جنگ جهانی چون اکثر ثروت جهان در دستان صهونیسم هست با ید بدونیم اگه جنگی بخواهیم با هر کشوری شروع کنیم مثل صدام نباشیم به خیال اینکه نظام ایران عوض شده نیروی نظامی نداره با خیال خوام بیاد سه روزه تهران بگیره درگیر 8سال جنگ بشه باعث کشتار از هر دو طرف بشه جنگ هزینه مالی وجانی داره تنه شهادت وغیره کافی نیست اگه قراره شهید بشیم باید بدونیم اثرواقع میشه یا نه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۸ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷
ما نیازی به جنگ مستقیم نداریم
اسرائیل از درون متلاشی میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۸ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷
دوستان طوری حرف میزنیم وفکر میکنیم انگار که جنگ به راحتی اب خوردنه اگه ایران واسراییل بخواد جنگ کنه اون ترامپی که ثبات شخصیتی نداره وعقل هم تو ش نیست با اسراییل متحد میشه واز ان طرف عربستان سعودی که دلار های باد اورده داره وذره ای هم به اسلام وملت های منطقه فکر نداره با ایران وارد جنگ میشه این خواسته های اونهاست چون به تنهایی نمیتونه با ابر قدرتی مثل ایران که با جنگ زمان عراق فرق کرده وارد جنگ بشه ایران زمانهایی پیش از این زمان شروع جنگو داشت ولی بینش سیاسی مقام معظم رهبری و اینده نگری ایشون واینکه به خوبی میدونستن عربستان چه فکری در سر داره از جنگ جلو گیری کرده ولی صبر ماهم حدی داره ولی بدونیم جنگ با اسراییل یعنی جنگ جهانی چون اکثر ثروت جهان در دستان صهونیسم هست با ید بدونیم اگه جنگی بخواهیم با هر کشوری شروع کنیم مثل صدام نباشیم به خیال اینکه نظام ایران عوض شده نیروی نظامی نداره با خیال خوام بیاد سه روزه تهران بگیره درگیر 8سال جنگ بشه باعث کشتار از هر دو طرف بشه جنگ هزینه مالی وجانی داره تنه شهادت وغیره کافی نیست اگه قراره شهید بشیم باید بدونیم اثرواقع میشه یا نه
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۱۰:۲۶ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷
میگن بیستا خورده صدتا زده فکنم اشتباه محاسباتی بوده
Canada
روح الله
۱۰:۲۴ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷
به قول اقا دوران بزن در رو تموم شد انشالله نابودی اسرائیل
Canada
روح الله
۱۰:۲۴ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷
به قول اقا دوران بزن در رو تموم شد انشالله نابودی اسرائیل
Germany
ناشناس
۱۰:۲۲ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷
دلمون خنک شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۹ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷
قطعا باطل نابود شدنی است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۷ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷
درود بر مردان خدا، درود بر شیر مردان سپاه. صهیونیستهارو نابود کنید،خدا با شماست
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۰:۱۶ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷
خوشحال شدم...
در پناه حق...
منتظر خبرهای بهتر و بزرگتری هستیم...
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
مهدی
۱۰:۱۵ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷
بابا این بازیها رو بزارید کنار. هر چه زودتر باید ایران و اسراِییل به صورت مستقیم با هم وارد جنگ بشن. اسراییل باید هر چه زودتر نابود بشه
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۱۰:۱۵ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷
الله اکبر
مرگ بر اسرائیل
مرگ بر آمریکا
Iran (Islamic Republic of)
یاسر دنیاگر
۱۰:۱۴ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷
بهترین خبری بود خیلی وقت بود این شاد نشده بوم مرگ بر اسراییل و السعود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۴ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷
به راحتی می گی حمله انگار جنگ مساله شوخییه بینش سیساسی وعقلی نداشتن یعنی این
Iran (Islamic Republic of)
رنجور
۱۰:۱۱ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷
لحظهای درنگ نکنید و نفسشونو ببرید الان بهترین فرصته,
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۱۰:۱۰ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷
درود بر دلاور مردان سوریه درود بر مقاومت
Netherlands
ناشناس
۱۰:۰۹ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷
مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل
موشک جواب موشک موشک جواب موشک
Germany
ابو مرصاد
۱۰:۰۸ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷
بسم الله قاصم الجبارین
الله اکبر _الله اکبر
امیدوارم با مسلح کردن کرانه باختری و بیدار شدن خفتگان دولت ابومازن (محمود عباس) و قیام ملت فلسطین هر چه سریعتر اسرائیل به ورطه ی نابودی برود
ملت فلسطین بداند که در صورت قیام مسلحانه علیه رژیم دژخیم صهیونیستی ملت ایران و دولت ایران و همچنین تمامی ملت های آزاده در کنار آنها خواهند بود .
فان حزب الله هم الغالبون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۵ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷
مرگ بر اسرائیل
درود بر مبارزان راه خدا
Iran (Islamic Republic of)
غفار
۱۰:۰۳ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷
بازی داره قشنگ میشه من عاشق این بازی ام********
*************** ************ *************
ببینم چکارمیکنی ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
ن
۱۰:۰۳ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷
حمله ضعیف بوده و خبری نشده چقدر تلفات داشته و زیر ساختهای رزیم مزدور را خراب کرده
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۹:۵۶ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷
درود بر مقاومت مرحبا مرگ بر امریکا و ایادیش
Iran (Islamic Republic of)
توحید
۰۹:۵۴ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷
حیف که در موقعیتی نیستیم که بتونیم تو یه شب با خاک یکسانش کنیم تا برا دونیا درس عبرت شه
Iran (Islamic Republic of)
یونس
۰۹:۵۳ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷
شمارش معکوس برای نابودی اسرائیل...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۳ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷
نوش‌جان‌کنن‌جواب‌فتنه‌هاشون‌‌روبگیرن‌ان‌شاءالله‌نابود‌ی‌اسراییل‌
نزدیکه
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۰۹:۴۸ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷
صدای خورد شدن اسکلت صهیون به گوش می رسد.ان شالله تحقق وعده آیه های 4 و 5 سوره اسرا به زودی
France
ناشناس
۰۹:۳۳ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷
الله اکبر. الله اکبر .الله اکبر . افرین به بچه های مقاومت
France
ناشناس
۰۹:۳۳ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷
الله اکبر. الله اکبر .الله اکبر . افرین به بچه های مقاومت
France
ناشناس
۰۹:۳۳ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷
الله اکبر. الله اکبر .الله اکبر . افرین به بچه های مقاومت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۳ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷
الله اکبر الله اکبر.و ما رمیت اذ رمیت و لکن الله رمی
بقول رهبر عزیزمون دیگه دوره بزن در رو تموم شده جنابان ترامپپپپپپپپ و نتانیاهووووووو
بسم الله.
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۰۹:۲۸ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷
سلام بر رزمندگان جبهه مقاومت. دمتون گرم بزنید نابود کنید این صهیونیستهای حیوان صفت رو.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۸ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷
الله اکبر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۷ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷
الله اکبر
Iran (Islamic Republic of)
mahdi
۰۹:۲۵ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷
زنده باد....این موشک ها رو همون اول کار باید میزدن که این خبیث های صهیونیستی سر جاشون بشینن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۵ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷
شیشه عمر اسرائیل داره زیر سنگ میره مرگ بر ارسرائیل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۲ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷
جوووووووووون ایول... بزنین این جنایتکاران رو
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۴:۱۴ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷
مرگ بر اسراییل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۱ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷
الله اکبر الحمد لله رب العالمین من نه به عنوان فقط یک ایرانی بلکه به عنوان یک مسلمان از شنیدن این خبر خیلی خوشحال شدم. بعد از سال ها این بهترین خبری بود که شنیدم.بسیار خوشحال شدم به امید روزی که این میکورب بشریت از جهان محو بشه....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۱ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷
این یه کار خوب وبازدارنده موشک جواب موشک است سوریه باید تا وادار کرد رژیم سهیونیستی به اعتراف اشتباه ش ادامه دهد خاک رژیم صهیونیستی بسیار کوچک واسیب پذیر است مخصوصا اینکه حذب الله دست به کار شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۷ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷
خدا قوت دلاورا.بزنید این موشای کثیف رو،وقتی جوابشونو ندید شاخ میشن
لعنت خدا بر اسرائیل
درود خدا بر جبهه مقاومت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۵ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷
اقا بزنید کار را یکسره کنید یا میبریم یا میبازیم از این بلاتکلیفی نجات میکنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۸ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷
9.15 نمیدونم تو کدوم طرفی هستی ولی هرکی هستی بدون، وعده پیروز از سوی خداست که میفرماید«يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا إِن تَنصُرُوا اللَّهَ يَنصُرْكُمْ وَ يُثَبِّتْ أَقْدَامَكُمْ»
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۵ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷
اقا بزنید کار را یکسره کنید یا میبریم یا میبازیم از این بلاتکلیفی نجات میکنیم
Iran (Islamic Republic of)
hamed
۰۹:۱۵ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷
به به چه خبر مسرت بخشی
Iran (Islamic Republic of)
صاق
۰۹:۰۷ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷
خوب بود،ولی عالی نبود،چرا بیشتر نزدن نیروهای سوری که دلمون خنک بشه
این صیهونیستا ی مشت ادم بزدل هستن که فقط حرف میزنن،مثه موش رفتن تو سوراخ
نمیشه وعده امام خامنه ایی که فرمودن ۲۵ سال دیگه اسراییل نابود میشه زودتر اجرا بشه،ما صبر نداریما
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۲ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷
مرگ بر اسراییل غاصب کودک کش
Germany
ناشناس
۰۹:۰۰ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷
الله اکبر. الله اکبر ........نابودیت آغاز شد. طفل نامشروع شیطان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۸ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷
الله اکبرجانم فدایی رهبر...ای رهبرم اماده ایم برای شهادت ففط منتظردستوریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۸ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷
الله اکبرجانم فدایی رهبر...ای رهبرم اماده ایم برای شهادت ففط منتظردستوریم
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۰۸:۵۷ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷
جنگ شروع شد
Iran (Islamic Republic of)
Z.M
۰۸:۵۶ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷
انشالله شاهدنابودی رژیم صهیونیست وآمریکا وآل سعودباشیم.

سردارماقاسم سلیمانی عزیزمنتظردستورامام خامنه ای هستندکه رژیم صهیونیست راباخاک یکسان کن
که او روز نزدیکه

به امیدآنروز
Germany
ناشناس
۰۸:۵۵ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷
الله اکبر
خامنه‌ای رهبر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۴ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷
یاعلی بزنید آقا بزند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۴ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷
یاعلی بزنید آقا بزند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۴ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷
ازخوشحالی درپوستم نمیگنجم اسراعیل راترکندن دست مریزادانالحزب الله هم الغالبون الله اکبر الله اکبر نصرمن الله وفتح الغریب
Iran (Islamic Republic of)
Hey
۰۸:۵۲ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷
سپاه قدس خوب کاری کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۰ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷
ارتش سوریه جواب صهیونیستها رو داده
United States of America
رضا
۰۸:۵۰ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷
مرگ بر اسراییل
United States of America
محمد
۰۸:۴۷ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷
اگه واقعا این حمله با حمایت سپاه بود کار خوبی کرد سپاه باید بیشتر از اینها حمایت کنه هم به سوریه کمک کنه تا امریکا و اسرائیل رو نابود کنه هم به یمن کمک کنه تا عربستان رو با خاک مساوی کنه باید انتقام برجام رو بگیریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۷ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷
دمشون گرم خوب کاری کردن مرگ بر اسرائیل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۵ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷
ایول خیلی حال کردم ، بزنید این صهیونیست های بی صفت رو نابود کنید
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۸:۴۳ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷
این درسته که گاردین ادعا کرده ایران شلیک کرده و 8 نفر ایرانی شهید شده؟
Iran (Islamic Republic of)
اکبر
۰۸:۳۹ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷
بزنی می‌زنیم زورمیخوان بگن مردم سوریه را میزنند وبه ما میگین دخالت در امور داخلی کشور سوریه و لبنان و عراق و افغانستان و یمن و..بزن تا بزنیم
Iran (Islamic Republic of)
شکوری اسنق مهربان
۰۸:۲۹ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷
الله اکبرومرگ براسرائیل غاصب،
ضمن آرزوی موفقیت ونصرت الهی به تمامی رزمندگان اسلام وآزاده مردان جهان ازدرگاه احدیت.
متذکرمی گردد مقابله به مثل تنهاگزینه ی دندان شکن دربرابرمتجاوزان است واگراندکی تعلل وکوتاهی شودباخته ای پس بایدتلاویوبه لرزه درآیدچون دمشق رازده اند.یارب ظالمین وخون آشامهای جهان رامنکوب فرما.
Iran (Islamic Republic of)
محمود
۰۸:۲۶ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷
دمتون گرم حال کردم این خبر و خوندم مرگ بر اسراییل بزنین نابودشون بکنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۵ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷
ناموسا دمشون گرم...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۴ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷
ایول بزنین نابودش کنین دیگه دل دل نکن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۲ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷
وَأَعِدُّوا لَهُمْ مَا اسْتَطَعْتُمْ مِنْ قُوَّةٍ وَمِنْ رِبَاطِ الْخَيْلِ تُرْهِبُونَ بِهِ عَدُوَّ اللَّهِ وَعَدُوَّكُمْ وَآخَرِينَ مِنْ دُونِهِمْ لَا تَعْلَمُونَهُمُ اللَّهُ يَعْلَمُهُمْ ۚ وَمَا تُنْفِقُوا مِنْ شَيْءٍ فِي سَبِيلِ اللَّهِ يُوَفَّ إِلَيْكُمْ وَأَنْتُمْ لَا تُظْلَمُونَ

و شما (ای مؤمنان) در مقام مبارزه با آن کافران خود را مهیا کنید و تا آن حد که بتوانید از آذوقه و تسلیحات و آلات جنگی و اسبان سواری زین کرده برای تهدید و تخویف دشمنان خدا و دشمنان خودتان فراهم سازید و نیز برای قوم دیگری که شما بر (دشمنی) آنان مطلع نیستید (مراد منافقانند که ظاهرا مسلم و باطنا کافر محض‌اند) و خدا بر آنها آگاه است. و آنچه در راه خدا صرف می‌کنید خدا تمام و کامل به شما عوض خواهد داد و هرگز به شما ستم نخواهد شد.
Iran (Islamic Republic of)
محمدم
۰۸:۲۲ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷
الان وقت خوبیه حزب الله و سپاه قدس از شمال حمله کنه و حماس از جنوب با تمام قدرت حمله انجام بشه
Germany
احد
۰۸:۲۰ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷
دم سپاه گرم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۰ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷
بزنید نابودشون کنید تا من و یارانم برسیم .......................... حملهههههههههههههه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۸ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷
حالا شد زودتر بزنید این جنایتکاران صهیونیست رو نابود کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۰ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷
درود بر سپاه قهرمان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۶ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷
ما خواهان جنگ با صهیونیسم هستیم. ما از نسل حیدریم
France
علی
۰۶:۳۲ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷
حمله ضعیف بود، خدا کنه این اون پاسخ قول داده شده توسط فرماندهانمون در پاسخ به شهادت عزیزانمان در T4 نبوده باشه. اگه قراره حمله موشکی بشه بهتره اول تعدادی موشک بدون کلاهک جنگی شلیک بشه تا سامانه دفاع موشکی شون تخلیه بشه بعد موشک های اصلی شلیک بشه.
France
علی
۰۶:۳۲ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷
حمله ضعیف بود، خدا کنه این اون پاسخ قول داده شده توسط فرماندهانمون در پاسخ به شهادت عزیزانمان در T4 نبوده باشه. اگه قراره حمله موشکی بشه بهتره اول تعدادی موشک بدون کلاهک جنگی شلیک بشه تا سامانه دفاع موشکی شون تخلیه بشه بعد موشک های اصلی شلیک بشه.
Germany
مهدی
۱۰:۰۷ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷
باشه باشه به سردار قاسمی میگم از این به بعد بدون کلاهک بزنه
۱۲
آخرین اخبار