کریم صفایی: فساد و خیانت در فدراسیون تیروکمان سازمان یافته است/مسئولان درحد خودشان صحبت کنند

نامزد انتخابات فدراسیون تیراندازی باکمان گفت: نخبگان ورزشی کشور به علت خیانت و فساد سازمان یافته فدراسیون تیروکمان می‌کنند.

کریم صفایی نامزد انتخابات فدراسیون تیراندازی با کمان در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره مهندسی انتخابات فدراسیون تیروکمان قبل از انتخابات و برگزاری مجمع گفت: هیچ خیانتی بالاتر از تنگ کردن عرصه بر ورزشکاران نیست. سال‌های بسیاری است که نخبگان ورزش تیروکمان کشورمان به دلیل خیانت و فساد سازمان یافته به کشور‌هایی مانند آمریکا و کانادا مهاجرت می‌کنند.

وی تصریح کرد: رضا زمانی نژاد، میلاد وزیری و ویدا حلیمیان از جمله بازیکنانی هستند که مهاجرت کرده اند و یا قصد مهاجرت به کشور‌های اروپایی دارند و من به عنوان یک فرد انقلابی وظیفه خود می‌دانم که در برابر فساد سازمان یافته بایستم.

کریم صفایی: فساد و خیانت در فدراسیون تیروکمان سازمان یافته است/مسئولان باید در حد خودشان صحبت کنند

جعلی بودن انتخابات تیروکمان

  • صفایی تصریح کرد: این انتخابات تیروکمان مانند انتخابات دور قبل فدراسیون تیروکمان جعلی است. نتیجه انتخابات فدراسیون تیراندازی با کمان از مدت‌ها پیش مشخص بود و پیش از برگزاری انتخابات، مدیردفتر غلامرضا شعبانی بهار (رئیس جدید فدراسیون تیروکمان) به پست نایب رئیس منصوب شد و بستر برای ریاست جدید از پیش فراهم شده بود.

فدراسیون تیروکمان ایران در خط زرد فدراسیون جهانی

  • صفایی در ادامه گفت:با توجه به این موضوع که در دولت قبل، رشته تیراندازی با کمان توسط فدراسیون جهانی مورد تعلیق قرار گرفت، تیروکمان ایران در خط زرد فدراسیون جهانی قرار گرفته است و احتمال ابطال این انتخابات می‌باشد، تذکر‌های لازم مبنی بر قانون‌مند برگزار شدن انتخابات داده شده بود. با این حال ۱۵ روز به وزارت ورزش فرصت داده شد تا در صورت رسیدگی نکردن به این موضوع، توضیحات و مدارک لازم به مراجع قضایی جهت رسیدگی ارائه خواهد شد.
  • او افزود: این انتخابات فدراسیون همچون انتخابات قبلی کاملا جعلی بوده است. در دور قبل حواشی و موضوعات بسیاری پیرامون انتخابات بود که منجر به دخالت فدراسیون جهانی تیروکمان شد و ایران را در خط زرد فدراسیون جهانی قرار داده است.

کریم صفایی: فساد و خیانت در فدراسیون تیروکمان سازمان یافته است/مسئولان باید در حد خودشان صحبت کنند

نباید برچسب خیانت بزنیم

  • کاندیدای انتخابات فدراسیون تیراندازی با کمان اذعان داشت: نباید به هیچ شخصی برچسب خیانت و تهمت رد صلاحیت زد. صلاحیت من باید مورد تایید قرار می‌گرفت چرا که مدارک ایثارگری و بازنشستگی خود را به مراجع ارائه کرده ام و قرار این بود که غلامرضا شعبانی بهار به نفع من کناره گیری کند، اما همه چیز به یک باره تغییر کرد و صلاحیت من تایید نشد.

ریاست شجاعی در دور قبل یک معامله بود

  • او اظهار داشت: شجاعی در دور قبل انتخابات با یک حکم جعلی به ریاست رسید و این یک معامله غیر ورزشی بود. نیت بر این بود که شخصی ریاست فدراسیون تیروکمان را بر عهده بگیرد که گذشته فدراسیون را شخم نزند. این انتخابات تبانی شجاعی با عده‌ای دیگر بر سر تصرف بیت المال بوده است.

تهدید رئیس‌های هیئت‌های استانی

  • صفایی اظهار داشت: ۲۰ نفر از رئیس‌های هیئت‌های استانی تهدید به تعوض شدن. در دوره قبلی بار‌ها مورد تهدید قرار گرفتم که باید استعفا کنم و مرا مجبور به این کار کردند.

کریم صفایی: فساد و خیانت در فدراسیون تیروکمان سازمان یافته است/مسئولان باید در حد خودشان صحبت کنند

مسئولان در حد خودشان باید صحبت کنند

  • کریم صفایی در جواب برخی مسئولان که گفته اند فدراسیون جهانی به هر موضوعی رسیدگی نمی‌کند گفت: مسئولی که سواد ورزش اش در حدی باشد که بگوید فدراسیون جهانی تیروکمان به اعتراضات و مشکلات پیش آمده رسیدگی نمی‌کند هیچ کس به صحبت هایش توجه نخواهد کرد و باید در حد خودش صحبت بکند.
  • وی ادامه داد: اگر فردی اعتراضی به انتخابات داشته باشد به فدراسیون جهانی تیراندازی با کمان اعتراضش را بیان می‌کند سپس فدراسیون جهانی بررسی هلی لازم را انجام می‌دهد و در صورت صحت ادعا‌های اعلام شده، فدراسیون جهانی دستور به برگزاری مجدد انتخابات می‌دهد و اگر فدراسیون این امر را نادیده بگیرد، این موضوع به دادگاه عالی ورزشی ارجاع داده می‌شود که می‌تواند تبعات سنگینی برای کشورمان داشته باشد.

کریم صفایی: فساد و خیانت در فدراسیون تیروکمان سازمان یافته است/مسئولان باید در حد خودشان صحبت کنند

فدراسیون جهانی پیگیر موضوع انتخابات است

  • کاندیدای انتخابات فدراسیون تیراندازی با کمان گفت: فدراسیون جهانی تیروکمان به من و فدراسیون نامه زده است و در حال پیگیری اتفاقات اخیر می‌باشد، به طور قطع انتخابات به علت دورغ‌ها و مشکلات پیش آمده لغو خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Canada
ناشناس
۰۹:۰۲ ۱۲ تير ۱۳۹۷
واقعا جای بسی تاسف داره
آخرین اخبار