فعالیت قهوه خانه غیرمجاز در اهواز

 رئیس مرکز بهداشت غرب اهواز گفت: ۴۰۰ قهوه خانه غیرمجاز در شهرستان اهواز فعالیت دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهرداد شریفی، رئیس مرکز بهداشت غرب اهواز بیان داشت:عزمی برای جمع آوری قلیان در اهواز وجود ندارد و پارک های اهواز متولی ندارند و به حال خود رها شده اند.

وی افزود: ۱۵۰ دکه در سطح شهر اهواز دارای مجوز هستند که بیشتر این دکه ها کار غیرفرهنگی انجام می دهند و به فروش قلیان و مواد غیر بهداشتی می پردازند و متأسفانه در کنار عرضه قلیان، شاهد فروش مواد روان گردان در سطح شهر هستیم از این رو باید این موضوع با جدیت مورد پیگیری قرار گیرد.

شریفی عنوان کرد: سازمان صنعت، معدن و تجارت باید نسبت به ساماندهی این قهوه خانه ها اقدام کند تا دیگر شاهد حوادثی همچون آتش سوزی قهوه خانه در کوی علوی نباشیم.

رئیس مرکز بهداشت غرب اهواز با تاکید بر اینکه حق تبلیغ قلیان وجود ندارد گفت: عرضه کنندگان ادوات قلیان حق تبلیغ ندارند این در حالی است که بهترین و شیک ترین ویترین ها در مجتمع های تجاری در اختیار این عرضه کنندگان هستند.

وی در پایان عنوان داشت: بیماری سل از شلنگ قلیان متقل می شود و تمامی حوزه های مرتبط با جمع آوری قلیان در شهر باید به کمک مرکز بهداشت بشتابند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.