مدیرکل اوقاف و امور خیریه سیستان‌وبلوچستان خبر داد:

تولید ۵ برنامه زنده تلویزیونی با مشارکت صدا و سیمای با موضوع وقف

مدیرکل اوقاف و امور خیریه سیستان‌وبلوچستان گفت: در سال جاری، ۵ برنامه زنده تلویزیونی با مشارکت صدا و سیمای استانی و با موضوع وقف تولید می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، حجت‌الاسلام اسماعیل تدینی،مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گفت:در سال جاری، ۵ برنامه زنده تلویزیونی با مشارکت صدا و سیمای استانی و با موضوع وقف تولید می‌شود.

وی اظهار کرد: خوشبختانه دیدگاه صدا و سیمای استانی نسبت به نهاد وقف و نیز اوقاف و امورخیریه مثبت است، فلذا با همکاری این دو سازمان می‌توان قدم‌های موثری در راستای ترویج فرهنگ وقف برداشت.

وی با اشاره به تفاهم‌نامه‌ای که امسال در خصوص آغاز همکاری‌های جدی‌تر بین صدا و سیما و اوقاف و امورخیریه منعقد شده، بیان کرد: در این تفاهم‌نامه به مشارکت در تهیه و تولید برنامه زنده با هدف گسترش فرهنگ وقف و ارائه عملکرد اداره اوقاف و امور خیریه در قالب ۵ برنامه ۱۵ دقیقه‌ای با حضور کارشناسان خبره تصریح شده است.

تدینی افزود: رسانه یک ابزار قدرتمند است که می‌تواند در فرهنگ‌سازی، تغییر نگاه‌ها و روشنگری بسیار مؤثر باشد، بنابراین سعی داریم از ظرفیت رسانه برای ترویج سنت حسنه وقف بهره ببریم.

انتهای پیام/ع

تولید برنامه های  زنده تلویزیونی با موضوع وقف 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار