اعلامی نفرات مسابقات سراسری قرآن کریم در شیراز

چهل و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در شیراز با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

اعلامی نفرات مسابقات سراسری قرآن کریم در شیرازسید امیر عباس جلالی رئیس امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان فارس در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ گفت: اسامی نفرات برتر چهل و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم مرحله شهرستان شیراز ویژه خواهران در چهار رشته دعاء خوانی، حفظ ۵ جزء، قرائت ترتیل و قرائت تحقیق اعلام شد.

وی به اعلام اسامی نفرات برتر در هر رشته پرداخت و بیان کرد: در رشته قرائت تحقیق با تعداد ۱۷ نفر شرکت کننده خانم‌ها آسیه دهقان نفر اول، فاطمه محتشمی نفر دوم و فاطمه غفاری رتبه سوم را کسب کرد.

جلالی با اشاره به اینکه مسابقات رشته قرائت ترتیل با تعداد ۵۸ نفر شرکت کننده برگزار شد، افزود: در این مسابقات خانم‌ها زهرا ذریه نفر اول، سکینه مرادی نفر دوم و زهره مطفف موفق به کسب رتبه سوم شدند.

وی در ادامه به اعلام نفرات برتر در رشته حفظ ۵ جزء پرداخت و اشاره کرد: در این مرحله از مسابقات تعداد ۳۷ نفر از متسابقین با یکدیگر به رقابت پرداختند که به ترتیب خانم‌ها الهام استوار، سولماز فرشیدپور و غزال جامعی موفق به کسب رتبه اول تا سوم شدند.

جلالی همچنین با بیان اینکه چهل و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم مرحله شهرستان شیراز در رشته دعاخوانی در روز پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت با حضور ۲۵ نفر متسابق برگزار شد، افزود: در این مسابقات زهرا فلاح زاده، صغری آرایش و آمنه محسن پور بعنوان نفرات اول تا سوم این مرحله از مسابقات معرفی شدند.

رئیس امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان فارس تصریح کرد: تمامی شرکت کنندگان در این مسابقات می‌توانند برای اعلام از نتایج این آزمون به سایت اداره کل اوقاف و امور خیریه استان فارس به نشانی fars.oghaf.ir www مراجعه کنند.
انتهای پیام/ر

معرفی برگزیدگان چهل و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم

برچسب ها: قرآن ، اوقاف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار