کاشانی: سوتفاهمات میان برانکو و مسلمان حل می شود

رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: مسلمان آینده درخشانی دارد و سوتفاهمات میان او و برانکو به زودی حل می شود.

جعفر کاشانی در گفتگو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره ناراحتی محسن مسلمان به علت بازی نکردن در پرسپولیس اظهار کرد: مسلمان بازیکن بزرگی است و آینده درخشانی دارد و  سوتفاهمات میان او و برانکو به زودی حل می شود.

کمیته فنی مشکل میان برانکو و مسلمان را بررسی می کند

او درباره اینکه سوتفاهمات میان برانکو و مسلمان طولانی شده است، بیان کرد:مسلمان از سوی برانکو تنبیه نشده بلکه مسائلی میان او و سرمربی پرسپولیس ایجاد شده است که کمیته فنی این مشکلات را بررسی می کند. مسلمان بازیکن جوان و متعلق به باشگاه پرسپولیس است و او زمانی موفق می شود که شئونات جامعه را رعایت کند. بازیکنان باید بدانند که پیراهن تیم بزرگی بر تنشان است و رفتار آنها زیر ذره بین جامعه قرار می گیرد. به هر حال اگر بازیکنان همدل و یکدل باشند به طور حتم قهرمانی های تیم ما ادامه می یابد و جام قهرمانی آسیا هم بدست می آوریم.

بازیکنانی مطابق با فرهنگ باشگاه باید تربیت شوند 

رئیس هیئت مدیره پرسپولیس درباره اینکه مشکل برانکو با مسلمان از لحاظ فنی است که کمیته فنی قرار است این موضوع را بررسی کند، بیان کرد: به امید خدا مشکل مسلمان حل می شود و مسئله مهمی مطرح نیست. به هر حال باشگاه باید به  ساختارها توجه کند و استعدادها را کشف کنند و با فرهنگ باشگاه تربیت شوند. بازیکنان باید بدانند نماد فرهنگ جامعه هستند و باید در رفتار و گفتار خود توجه داشته باشندچرا که زیر ذره بین مردم قرار دارند.

من به طور مستقیم خواستار استفاده از مسلمان در بازی ها نشدم 

کاشانی درباره اینکه چرا برانکو توصیه اش برای بازی دادن مسلمان توجهی نکرد، تصریح کرد: من به صورت مستقیم به برانکو نگفتم که از مسلمان در بازی ها استفاده کند چرا که سرمربی تیم با تفکرات خود ترکیب تیم را در زمین مسابقه می چیند و ما نمی توانیم در مسائل فنی دخالت کنیم. به هر حال هر بازی تاکنیک خاص خود را دارد و بازیکنانی باید بازی کنند که با سیستم سرمربی هماهنگ باشند.

مسلمان باید در پرسپولیس بماند 

او درباره اینکه به احتمال زیاد مسلمان از پرسپولیس می رود، اظهار کرد: این بازیکن باید در پرسپولیس بماند تا در فصل آینده کمک حال این تیم باشد. به هر حال مسلمان در لیست برانکو برای فصل بعد است و با حل شدن سوتفاهمات، این بازیکن فصل آینده در ترکیب تیم قرار می گیرد.

مسلمان حق دارد بابت نیمکت نشینی اش ناراحت باشد 

کاشانی درباره اینکه چرا بزرگان پرسپولیس برای حل اختلاف برانکو و مسلمان پیش قدم نمی شوند، بیان کرد: به هر حال مسلمان حق دارد که ناراحت شود چرا که هر بازیکنی دوست دارد بازی کند و برای تیمش افتخار آفرینی کند. مشکل میان برانکو و مسلمان حل می شود و مسئله خاصی وجود ندارد.

داور بازی با الجزیره در حق پرسپولیس اجحاف کرد 

رئیس هیئت مدیره پرسپولیس درباره برد این تیم برابر الجزیره امارات گفت: بازیکنان آنچنان که انتظار داشتیم برابر الجزیره بازی نکردند اما در نهایت توانستند از سد حریف اماراتی خود عبور کنند و به مرحله بعد لیگ قهرمانان آسیا راه یابند. همچنین داور بازی در حق تیم ما اجحاف کرد و 2 پنالتی برای تیم ما نگرفت. بازی های سختی در مراحل بعدی پیش رو داریم و برای حضور قدرتمندانه در مسابقات آسیایی باید عملکرد بهتری داشته باشیم  و نقاط ضعف و قوت خود را برطرف کنیم.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار