کارشناس هواشناسی سیستان وبلوچستان:

احتمال سیلابی شدن موقتی مسیل ها در سیستان وبلوچستان /وزش باد شدیدتر می‌شود

کارشناس هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: بعدازظهر و اوایل شب چهارشنبه در برخی ارتفاعات جنوب و شرق استان، شرایط برای رگبار و رعدوبرق فراهم است و احتمال جاری شدن رواناب و سیلابی شدن موقتی مسیل‌ها وجود دارد.

علی ملاشاهی درگفتگو باخبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،گفت: براساس تحلیل آخرین نقشه های پیش یابی و مدل های عددی، بعدازظهر و اوایل شب چهارشنبه در برخی ارتفاعات جنوب و شرق استان (جنوب ایرانشهر، دلگان، بزمان و ارتفاعات فنوج، نیکشهر، قصرقند، سرباز، سراوان، سیب و سوران و مهرستان) شرایط برای رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید فراهم می باشد و احتمال جاری شدن رواناب و سیلابی شدن موقتی مسیل ها وجود دارد.

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی سیستان و بلوچستان افزود: در شهرستان‌های زابل، زهک، هیرمند، هامون و نیمروز وزش باد شدید وگردوخاک تا دوشنبه آینده ادامه دارد.

ملاشاهی ادامه داد: روزهای پنج شنبه تا شنبه وزش باد شدیدتر بوده و در نقاط مستعد طوفان گردوخاک و کاهش شدید دید انتظار می رود و در نوار شرقی و غرب استان نیز علاوه بر افزایش غبار، وزش باد باشدت کمتر پیش‌بینی می‌شود.

رئیس گروه پیش‌بینی و پیش آگاهی جوی اداره کل هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: چهارشنبه شب تا جمعه دریای عمان مواج و متلاطم و در سواحل بادوگردوخاک و کاهش دید پیش بینی می شود.

انتهای پیام/پ

سیلابی شدن موقتی مسیل ها در سیستان وبلوچستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.