یادواره شهدای امنیت باحضور خانواده شهید محمدحسین حدادیان از شهدای حادثه خیابان پاسداران تهران در مسجد جامع و مصلی امام خمینی (ره) گناباد برگزار شد.

برگزاری یادواره شهدای امنیت در گنابادبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد  ؛ استاد حوزه و دانشگاه در این مراسم گفت: باید مقوله امنیت را بفهمیم تا بعد بدانیم شهید حدادیان و شهدای نیروی انتظامی چه کار بزرگی را انجام داده‌اند.

حجت‌الاسلام سیدحسین آقامیری افزود: شهدایی از جمله شهید حدادیان تنها شهدای یک درگیری نیستند بلکه آن‌ها با گذشتن از زندگی و دنیایی خود، زمینه ایجاد امنیت پایدار را در کشور انجام داده‌اند

وی گفت: وظیفه ما در مقابل این شهدا برگزاری یادواره و مراسم نیست بلکه ما باید در هرجایگاهی که قرار داریم درست کار کرده و به وظیفه خود عمل کنیم.

روایت‌گری پدر شهید محمدحسین حدادیان از حادثه خیابان پاسداران و شهادت پسرش، مداحی حاج احمد واعظی و قدردانی از خانواده شهید حدادیان از دیگر برنامه‌های این یادواره بود.

پدر شهید حدادیان با اهداء انگشتر فرزند شهیدش به سرهنگ ابراهیم‌زاده فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گناباد، از حضور حماسی و باشکوه مردم شهرستان در این مراسم قدردانی کرد.

انتهای پیام //ز. ج
 

گرامیداشت شهدای امنیت در گناباد

برچسب ها: یادواره شهدا ، امنیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.