سازمان حج و زیارت در هفته‌ای که گذشت؛

تزریق واکسن مننژیت برای حجاج در خردادماه/ تخفیف ۴۰ درصدی سفر‌ عتبات در نیمه اول ماه رمضان

مهم‌ترین اخبار و رویدادهای سازمان حج و زیارت از بیستم تا بیست و هفتم اردیبهشت ماه را با یک کلیک در این گزارش مشاهده کنید.

بسته خبری جمعه////تزریق واکسن مننژیت برای حجاج از ابتدای خرداد/به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سازمان حج و زیارت در هفته‌ای که گذشت شاهد رویدادهایی بود که در این بسته خبری به آن می پردازیم.

تخفیف ۴۰ درصدی سفر‌های عتبات در نیمه اول ماه رمضان

مرتضی آقایی مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت از تخفیف ویژه برای سفر به عتبات در نیمه اول ماه مبارک رمضان خبر داد.

وی در ادامه تصریح کرد: سازمان حج و زیارت برای سفر به عتبات در طول ماه مبارک رمضان سال جاری، بسته های تخفیفی ویژه ای را برای مشتاقان زیارت عتبات در این ایام در نظر گرفته است.

مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت تاکید کرد: بسته های تخفیفی عتبات عالیات برای نیمه اول ماه مبارک رمضان تخفیفات 40 درصدی و برای نیمه دوم ماه نیز این سفرها با اختصاص تخفیف های حدود 20 درصدی همراه خواهد بود.

تزریق واکسن مننژیت برای حجاج از ابتدای خرداد

مرکز واکسیناسیون هلال احمر واکسن‌های هپاتیت، مننژیت، پرونار13، گارداسیل وآنفولانزا را به متقاضیان عرضه می‌کند.

لازم به ذکر است؛ که علاوه بر تزریق واکسن مننژیت بر اساس دستور پزشک برای متقاضیان، از مهترین فعالیت‌های این واحد تزریق واکسن مننژیت برای افرادی است که قصد خروج از کشور را دارند و به ویژه حجاج بیت الله الحرام است.

گزارشی از آتش سوزی در هتل کاروان های مجاز نداشتیم

مرتضی آقایی مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت، از ارتقاء کیفیت خدمات مورد ارائه در هتل های محل اقامت زائران ایرانی شهر نجف خبر داد.

وی یادآور شد: موارد آتش سوزی در هتل های نجف که طی ماه‌های اخیر رخ داده بود، به کاروان های مجاز شرکت های دارای مجوز از سازمان حج و زیارت ارتباطی نداشته است و زائران کاروان های آزادبر غیرمجاز در این هتل ها اقامت داشتند.

آقایی در ادامه تصریح کرد: کیفیت هتل های محل اقامت زائران ایرانی در نجف نسبت به هتل های شهر کربلا پایین‌تر است و در صدد هستیم تا کیفیت خدمات مورد ارائه به زائران ایرانی در هتل های شهر نجف را ارتقاء دهیم.

مدیرکل عتبات عالیات سازمان حج و زیارت خاطرنشان کرد: علی رغم کیفیت مورد بحث فعلی در هتل های شهر نجف، نظارت بر ارائه خدمات به زائران در این هتل ها با دقت نظر بیشتری انجام می شود و با هرگونه قصور از سوی مدیران کاروان ها و هتل های محل اقامت زائران ایرانی به شدت برخورد می شود.

اجرای سفرهای ارزان قیمت عتبات از نیمه دوم خرداد

مرتضی آقایی، مدیرکل عتبات عالیات سازمان حج و زیارت اظهار کرد: در راستای افزایش اعزام زائران در قالب سفرهای ارزان قیمت به عتبات، طرح های مختلفی در دوره های مختلف اجرا می‌شود.

وی در ادامه تصریح کرد: طرح «موکب» در ماه مبارک رمضان و در ادامه کاروان های «ابرار»، برای ثبت نام و نام‌نویسی از مشتاقان سفر به عتبات عالیات در قالب سفرهای ارزان قیمت اجرا می شود.

آقایی در ادامه یادآور شد: در طرح «موکب» هزینه سفر هر یک از زائران از 800 تا 900 هزار تومان متغیر خواهد بود و در راستای اعزام زائران در قالب سفرهای ارزان قیمت اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار