منطقه ویژه اقتصادی در شاهرود راه اندازی می شود

نماینده شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی گفت: منطقه ویژه اقتصادی را در شاهرود راه‌اندازی می کنیم تا برای سایر مناطق الگو شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سید حسن حسینی شاهرودی نماینده شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی در جلسه کارگروه اشتغال استان سمنان گفت: منطقه ویژه اقتصادی را در شاهرود راه‌اندازی می کنیم تا برای سایر مناطق الگو شود.

وی افزود: بسیاری از کارخانه‌ها نیمه فعال و نیمه تعطیل هستند که اگر مشکلات این واحدها حل شود به طور یقین مشکل اقتصاد کشور برطرف خواهد شد مشکلات مالیاتی، بیمه و فرایندهایی که بارها گفته شد مانع رشد اقتصادی هستند که با همین روند حتی در منطقه آزاد ارس نیز دچار همین مشکلات خواهند شد.

نماینده شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: باید برای گذر از این بحران برنامه‌ریزی کنیم که چه انجام دهیم لذا طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب باید به سمت تحقق اقتصاد مقاومتی حرکت کنیم تا مسیر این راه هموار شود.

سید حسن حسینی شاهرودی گفت: چرا باید تکرار یک تجربه را در ایران شاهد باشیم یکبار محیط‌زیست و همه اجزا و ارکان را به دست مردم بسپاریم مطمئناً وضع از این بدتر نخواهد شد. برای سال ۹۷ اعتبارات خوبی در حوزه اشتغال دیده‌شده است که با روش کنونی راه به‌جایی نخواهد برد.

وی اظهار داشت: بازار کسب‌وکار در داخل و خارج ناقص است و حلقه‌های مفقوده دارد باید به دنبال آن باشیم تا بخشی از منابع را به بازرگانان اختصاص دهیم تا بازارهای خارجی را رصد و برای خدمت هزینه کنیم قطعا در کمیسیون اقتصادی مجلس حمایت خواهیم کرد اما برای تحقق استانی بدون بیکار نیازمند به حضور همه افراد در میدان داریم.

انتهای پیام / ق

بزرگترین مشکل اقتصاد استان سمنان شرایط پسا تولید است

برچسب ها: اشتغال ، جوانان ، بیکاری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار