نارنجی ها مطرح کرد؛

پلیس باید برای موضوع کشفیات موادمخدر شفاف سازی کند

کارشناس و درمانگر اعتیاد گفت: کشف ۲ تن مواد مخدر در اطراف مدارس یک اغراق است و پلیس باید درباره آن شفاف سازی کند.

پلیس باید برای موضوع کشفیات موادمخدر شفاف سازی کندهومان نارنجی ها کارشناس و درمانگر اعتیاد در گفتگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در رابطه با توزیع و کشف مواد مخدر در اطراف مدارس توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر اظهار کرد: توزیع مواد در اطراف مدارس به صورت یکپارچه یک موضوع مهم و خطرناک است که می تواند جامعه شهری و خانواده را تهدید جدی کند.

وی درخصوص انگیزه توزیع کنندگان مواد مخدر برای فروش مواد در اطراف مدارس افزود: ما نمی توانیم در خصوص انگیزه توزیع کنندگان مواد مخدر در اطراف مدارس سخنی بگوییم، چرا که هر فردی که مواد توزیع می کند می تواند هدف و انگیزه ای داشته باشد. شاید این فرد انگیزه‌ای برای فروش موادمخدر به دانش آموزان نداشته باشد.

نارنجی ها با بیان اینکه پلیس بر چه اساسی گفته است که مقدار فراوانی مواد در اطراف مدارس کشف کرده، گفت: کشف ۲ تن مواد مخدر در اطراف مدارس یک اغراق است. پلیس باید در خصوص این موضوع شفاف سازی کند. پلیس باید ذکر کند کشف مواد مخدر در اطراف مدارس به چه صورتی بوده است و چه موادی و در چه فاصله ای از مدارس بوده و آیا فروشندگان مواد هدفشان فروش به دانش آموزان بوده است یا نه؟

کارشناس و درمانگر اعتیاد تصریح کرد: در شهر تهران هزاران مدرسه وجود دارد؛ یعنی هر چند کیلومتر و در هر محله یک مدرسه است. نمی توانیم بگوییم که تمرکز فروشندگان مواد مخدر تنها در حوالی مدارس بوده و شاید این افراد مواد خود را برای اشخاصی خاص در اطراف مدارس به فروش می رسانند.

نارنجی ها در پایان تاکید کرد: پلیس برای هر آمار و ارقامی که اعلام می کند، باید شفاف سازی کند؛ این گونه آمار و ارقام دادن قابل قبول نیست و آنها باید توضیح کامل درخصوص کشفیات خود ارائه دهد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار