فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: علمیات اجرایی ۵۴ پروژه عام المنفعه در سه دهستان محروم استان شروع شده که تا پایان سال این پروژه‌ها تکمیل و بهره برداری می‌رسد.

علمیات اجرایی پروژه‌های عام المنفعه تا پایان سال تکمیل و به بهره برداری می‌رسدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر ، سردار پاسدار علی رزمجو اظهار داشت: برای اجرا این پروژه‌ها ۱۲۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه اجرای این پروژه‌ها توسط قرار گاه پیشرفت و آبادانی سپاه امام صادق (ع) استان در دست اجرا است افزود: این پروژه‌ها در سه دهستان شهرستان دشتی، تنگستان و دشتستان در دست اجرا است.

رزمجو خاطر نشان کرد: پروژه‌های مختلف و متعددی در جهت اثر بخشی برای مردم محروم روستا‌های این سه دهستان برنامه ریزی شده و با مطالعات انجام شده اعتبارات مورد نیاز نیز تامین شده است.

وی با تاکید بر اینکه این پروژه‌ها تا پایان سال جاری به بهره برداری می‌رسد، گفت: اعتبار مورد نیاز این پروژه‌ها با مشارکت استانداری تامین به طوری که ۶۰ میلیارد ریال توسط سپاه و ۶۰ میلیارد ریال نیز توسط استانداری تامین اعتبار شده است.

انتهای پیام/م

۵۴ پروژه عام‌المنفعه در استان بوشهر به بهره‌برداری می‌رسد

برچسب ها: سپاه ، صدای مردم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.