بسته هفتگی نرم افزار‌‌ (شماره 207)؛

از دانلود کاملترین نرم‌افزار پیش‌بینی وضعیت آب و هوا تا دانلود نرم‌افزار ویرایش ویدئو

در بسته هفتگی دریچه (شماره 207)، بهترین نرم افزارهای هفته گذشته از دید شما کاربران گرامی را قرار داده‌ایم.

به گزارش خبرنگار حوزه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ این روزها کمتر کسی را می توان پیدا کرد که کاربر گوشی های هوشمند نباشد، بر همین اساس ممکن است گاهی اوقات نیازمند استفاده از نرم افزارهایی باشید که به صورت پیش فرض بر روی تلفن همراهتان نصب نشده است.

حال اگر در طول هفته فرصت نمی کنید تا برنامه های کاربردی و دلخواهتان را دانلود کنید نگران نباشید. در بسته هفتگی، پربازدیدترین و برترین نرم افزارها از دیدگاه شما کاربران را جمع آوری کرده ایم.

 
دانلود Meteogram widget 1.14.5 کاملترین نرم افزار پیش بینی وضع هوا اندروید

با آمدن فصل گرما، افراد به برنامه ای نیاز دارند که به آنها وضعیت هوای محل سکونتشان را نشان دهد. نرم افزار Meteogram Pro Weather Forecast در اصل یک گجت بسیار معروف و پرطرفدار است که در گوشی هوشمند شما نصب می‌شود و به شما نشان می‌دهد وضعیت سرما یا گرمای هوا در محل سکونت شما به چه صورت است.

دانلود Meteogram widget 1.9 کاملترین نرم افزار پیش بینی وضع هوا

دانلود VivaVideo Pro: Video Editor 5.8.4 - برنامه پیشرفته ویرایش ویدیو برای اندروید

نرم افزار  VivaVideo Pro Video Editor  برای ویرایش و ساخت ویدیو کلیپ‌های زیباست که به‌وسیله آن با ترکیب ویدیوهای دلخواه،  برش قسمت‌های مختلف و افزودن افکت‌های زیبا کلیپ‌هایی دیدنی ساخته و از تماشای آنها لذت ببرید. به این نکته هم اشاره کنیم که این برنامه در کنار ویرایش ویدیو توانایی فیلم‌برداری را نیز دارد؛ در واقع این برنامه اپلیکیشنی کامل برای ذخیره سازی و ویرایش ویدیو به شمار می‌رود که می‌تواند علاقه‌مندان به ساخت کلیپ‌های زیبا را مجذوب خود کند.


ویرایش و ساخت فیلم  با دانلود نرم افزار پرطرفدار VivaVideo Pro

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید


دانلود Peak – Brain Training 3.10.5؛ برنامه بهبود حافظه

نرم افزار Peak – Brain Training ابزاری فوق العاده برای برای افزایش مهارت های شناختی شما مانند حافظه، سرعت پردازش، تمرکز، سخنوری و مانند آن  است. این نرم افزار 15 بازی پیش روی شما می‌گذارد که با انجام آن بازی ها عملکرد و توانایی هایی شما توسط نرم افزار شناسایی می شود و برای افزایش مهارت ها، راه حلی را به شما پیشنهاد می کند. نرم افزار Peak – Brain Training در گوگل پلی امتیاز 4.3 از 5.0 را دریافت کرده و به عنوان بهترین نرم افزار سال 2015 نیز شناخته شده است.

Peak – Brain Training

 دانلود گوگل کیپ Google Keep – notes and lists 4.1.171.14 برنامه یادداشت اندروید 

نرم افزار Google Keep برنامه رسمی شرکت گوگل برای یادداشت‌برداری است. شما می توانید با این نرم افزار یادداشت هایی را ایجاد کنید و از آنجایی که این برنامه با گوگل همگام سازی می شود، می توانید از طریق مرورگر کامپیوتر و با مراجعه به سایت Google Keep به یادداشت های خود دسترسی داشته باشید و آنها را تغییر دهید. با استفاده از این نرم افزار می توانید یادداشت های صوتی ایجاد کنید.

دانلود Google Keep؛ یادداشت برداری حرفه ای با گوگل کیپ

دانلود Glitch! Premium 3.10.5؛ نرم افزار افکت دادن به عکس

نرم افزار Glitch Pro یکی از بهترین برنامه ها در زمینه ساخت تصاویر مبهم و نامشخص است. با استفاده از این نرم افزار می توانید تصاویر خود را ویرایش کنید و از آن عکس گیج کننده ایجاد کنید. تصاویر مبهم این روز ها در شبکه های اجتماعی محبوبیت بسیاری پیدا کرده است. شما نیز می توانید با این نرم افزار تصاویر خود را به گونه جدیدی تبدیل کنید و در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید. نرم افزار Glitch Pro توانسته است در گوگل پلی نمره عالی 4.2 از 5.0 را کسب کند.

 
Glitch Pro 

 دانلود SwiftKey Keyboard + Emoji 7.0.4.20 - محبوبترین کیبورد اندروید 

SwiftKey Keyboard یکی از برترین صفحه کلیدها برای اندروید است  که اوایل سال 2016 توسط مایکروسافت خریداری شد. ویژگی‌های کاربردی و فناوری جدید برای تایپ سریع  و هوشمند و آسان با قابلیت‌هایی از جمله : اصلاح مشکلات تایپی , پیش بینی کلمات  , پشتیبانی از صفحه کلید پارسی و تبدیل صدا به متن از امتیازات این برنامه است.

 صدها پوسته  جذاب و بسیار زیبا را نیز از ویژگی های دیگر این صفحه کلید می‌توان برشمرد.

دانلود SwiftKey Keyboard  برای اندروید و Ios / صفحه کلید قدرتمند برای تایپ سریع و هوشمند

دانلود musixmatch music & lyrics 7.0.7 – موزیک پلیر با نمایش متن آهنگ اندروید

بسیاری از کابران گوشی‌های هوشمند عادت به شنیدن موسیقی دارند یا به عبارت دیگر موسیقی همراه هر لحظه آنهاست. اگر از این دسته افراد هستید یا علاقه مندید با شعر موسیقی همنوایی کنید این نرم افزار بهترین انتخاب شماست.

یکی از محبوب ترین قابلیت‌های این اپلیکیشن، امکان نمایش متن ترانه‌ای است که شما در حال گوش دادن به آن هستید. از دیگر امکانات این اپلیکیشن امکان جستجو و  دانلود موزیک با معیارهای مختلف می‌باشد. شما با استفاده از این نرم افزار می‌توانید اطلاعات متادیتای هر موسیقی را برای خود تغییر دهید.  متن بسیاری از ترانه‌های فارسی نیز در بانک اطلاعاتی  این نرم افزار موجود می‌باشد.

دانلود YoWindow Weather 2.6.6 ؛ برنامه بسیار زیبای هواشناسی برای اندروید

نرم افزار Weather YoWindow ابزاری عالی برای پیش بینی آب و هواست. این نرم افزار با 10 میلیون بار دانلود در گوگل پلی یکی از محبوب ترین ابزارهای هواشناسی گوشی های هوشمند معرفی شده است. همچنین این نرم افزار کاملا هوشمند است مثلا با توجه به موقعیت زمانی شما برای روز پس زمینه روز و برای شب پس زمینه شب به گوشی شما خواهد بخشید، در لحظات بارانی و یا برفی نرم افزار دقیقا باران و برف را روی گوشی شما شبیه سازی می کند.


Weather YoWindow

دانلود Google Chrome 66.0.3359.126؛ مرورگر گوگل کروم اندروید

بدون شک Chrome Browser یکی از سریع ترین مرورگرهای گوشی های هوشمند محسوب می‌شود که قادر است در مدت زمان کوتاه هر صفحه ای را بارگذاری نماید و مصرف دیتا شما را تا 50 درصد کاهش دهد. امنیت بسیار بالایی که در کروم وجود دارد آن را به یک مرورگر بی نظیر برای گوشی همراه کاربران تبدیل کرده است که در ادامه می توانید این نرم افزار را دانلود کنید.

دانلود Photo Lab PRO Picture Editor: effects, blur & art v3.0.32 برنامه ویرایش حرفه ای عکسهای اندروید

نرم افزار Photo Lab PRO Photo Editor با دارا بودن امکانات و افکت های بسیار، به یکی از بهترین و پرطرفدارترین برنامه‌های ویرایش عکس تبدیل شده است. این نرم افزار با ارائه صدها افکت و فریم به شما  امکان می دهد عکس‌های خلاقانه‌ای ایجاد  و تصاویر را به کاریکاتور تبدیل کنید.

انتهای پیام/
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار