دروازه بان کهنه کار تیم فوتبال یوونتوس اعلام کرد که در پایان فصل جاری از این تیم جدا می‌شود.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛  جان لوئیجی بوفون امروز (پنجشنبه) طی یک کنفرانس مطبوعاتی اعلام کرد که پس از 17 سال حضور در باشگاه یوونتوس، این تیم را ترک خواهد کرد.
بوفون در کنفرانس مطبوعاتی تأیید کرد که بازی شنبه برابر ورونا در آخرین بازی این فصل سری آ، آخرین بازی او با پیراهن یووه است و به این ترتیب او با 656 بازی رسمی برای بیانکونری ها این تیم را ترک خواهد کرد.
گلر 40 ساله یووه سخنان خود را اینطور شروع کرد: " می خواهم از رئیس باشگاه (آنیلی ) تشکر کنم، که جدا از سمت نهادی اش در یوونتوس واقعا برای من بیشتر از یک رئیس بوده است."
"در طول این سال ها، من فکر می کنم ما یک ارتباط منحصر به فرد نزدیک و دوستانه داشته ایم."
بوفون در ادامه پس از تمجید از صداقت، وفاداری، عدالت و مبارزه با ریاکاری آنیلی به خبرنگاران گفت: "همچنین خوشحالم که شما اینجا آمده اید، زیرا شما رسانه ها برای ارسال پیام های خاص نقش مهمی دارید. حتی پس از تمام مشاجره ها  و سوء تفاهم ها، می خواهم از رسانه ها قدردانی کنم، زیرا احساس می کنم نیاز به انجام این کار دارم.
بوفون سپس گفت: "این پایان یک سفر شگفت انگیز است. به اندازه کافی خوش شانس بودم تا با افرادی که واقعا برایم مهم بودند سر و کار داشته باشم . روز به روز این را بیشتر حس می کردم و بخاطر این عشق مبارزه کرده و تمام توانم را به کار بستم.


وی تصریح کرد: "شنبه آخرین بازی من با یوونتوس خواهد بود. فکر می کنم این بهترین راه برای پایان دادن به این ماجراجویی فوق العاده است، پایان دادن به آن با دو پیروزی دیگر که واقعا مهم هستند، پایان دادن به آن با نزدیکی و همراهی آندریا و کل جمعیت یوونتوس.
نگران بودم که دوران بازیگری‌ام در یوونتوس به عنوان یک بازنده به پایان برسد اما الان می‌‌توانم بگویم که اینطور نیست و من واقعاً از 30 سالگی‌ام تا روز شنبه توانسته‌ام نه بهترین بازی‌ها، اما عملکردی در خور نام خودم و یوونتوس را ارائه کنم.
این خوشحال کننده‌ترین چیز برای من است، چون هیچ ورزشکاری نمی‌تواند مطمئن باشد که در چنین سن و سالی باز هم بتواند در اوج کار کند.

سنگربان بانوی پیر تأکید کرد: می‌خواهم از خانواده یوونتوس تشکر کنم. سال 2001 آنها یک بازیکنان بااستعداد را جذب کردند اما باید بگویم که اگر آن دروازه‌بان با استعداد به یک قهرمان تبدیل شد، به خاطر یوونتوس بود.
این تیم بود که به من امکان پیشرفت داد و الان هم باور دارم که اگر در سن 40 سالگی هنوز دارم در این سطح بازی می‌کنم به لطف یوونتوس است چون یووه تیمی است که رویکردش با تمام تیم‌های دیگر دنیا فرق دارد.

انتهای پیام/

بوفون بلاخره رفتنی شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار