ضرورت فرهنگ سازی کمک به آزادسازی زندانیان مالی

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی بر تقویت انگیزه کمک به آزادسازی زندانیان مالی در جامعه تاکید کرد.

لزوم تقویت انگیزه کمک به آزادسازی زندانیان مالیبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی ،امروز در دیدار اعضای هیات امناء ، شورای مشورتی و خیران ستاد دیه استان خاطرنشان کرد : آزاد کردن انسانهای در بند به ویژه کسانیکه سهواً مرتکب خطایی شده اند که قابل بخشش است کار بسیار بزرگی است و این رفتارهای معنوی و حسنه در تاریخ و اذهان عمومی ماندگار میشود.


وی همچنین گفت : باید در فرهنگ سازی عدم ارتکاب به جرم حتی جرم های غیرعمد در بین آحاد مردم تلاش های بیشتری صورت گیرد.


امام جمعه تبریز یادآور شد: مردم نوعدوست آذربایجان شرقی سفره نیت های خیر خود را در رمضان امسال هم به روی محکومان جرائم غیرعمد باز میکنند.


حجت الاسلام والمسلیمن آل هاشم با بیان اینکه توجه به ایتام و افراد بی بضاعت نیازمند از آموزه های احکام اسلامی ماه میهمانی خداست گفت: برگزاری جشن گلریزان و گشوده شدن سفره نیت های خیر در این ایام فرصتی است برای اینکه از یک امتحان و آزمایش مالی سربلند بیرون بیاییم.


وی با بیان این اینکه هرکس در راه رضای خدا احسان و انفاق کند برکت مال او نیز افزایش پیدا میکند تصریح کرد : خوشبختانه هر سال شاهد افزایش کمک های مردمی به جشن گلریزان هستیم و مردم شریف، مومن و متدین آذربایجان شرقی ، باشکوه تر از سال‌های گذشته امسال هم دراین جشن شرکت خواهند کرد.


رئیس کل دادگستری استان هم در این دیدار با اشاره به آزادی ۳۶۸ زندانی جرایم غیرعمد در استان در سال گذشته گفت: مجموع بدهی این محکومان ۳۲ میلیارد تومان بود که با کمک‌های خیرین، صاحبان صنایع و مردم، رضایت شاکیان، تسهیلات ارزان‌ قیمت و تقسیط بدهی تأمین شد.


حجت الاسلام مظفری افزود: در حال حاضر ۵۴۸ نفر از محکومان جرایم غیرعمد در زندان‌های استان با مجموع بدهی ۵۰ میلیارد تومان، منتظر کمکهای خیران هستند .


وی از برگزاری جشن گلریزان برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد در دهم خرداد خبر داد و گفت: این جشن در تالار معلم تبریز برگزار می‌شود و شرکت در آن برای عموم مردم آزاد است.

 

انتهای پیام/

 

لزوم تقویت انگیزه کمک به آزادسازی زندانیان مالی

برچسب ها: امام جمعه ، دادگستری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار