رسانه ملی در حفظ و گسترش ارزش‌های انقلاب اسلامی نقش بسزایی دارد

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت:رسانه ملی در حفظ و گسترش ارزش‌های انقلاب اسلامی نقش بسزایی دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛حجت الاسلام سرائی مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه شهدای استان در دیدار با مدیر کل صداوسیمای مرکز آذربایجان غربی ضمن تبیین نقش رسانه ملی در حفظ و گسترش ارزش‌های انقلاب اسلامی گفت: چه در فضای حقیقی و چه در فضای مجازی هجمه‌های بی شماری علیه صدا و سیما وارد می‌شود که خدمتگزاران نظام اسلامی در این رسانه با از خودگذشتگی و تلاش خستگی ناپذیر به نحو موثری با این هجمه‌ها مقابله می‌کنند.

حجت الاسلام سرائی با اشاره به رسالت سنگین رزمندگان حوزه‌های مختلف در دفاع از انقلاب اسلامی، فعالیت و اقدامات صدا و سیما را در مبارزه با قداست زدایی دشمنان بسیار ارزنده دانست و از تلاش‌های مجدانه صدا و سیمای مرکز آذربایجان غربی در پوشش و انعکاس رشادت‌های نیرو‌های مسلح از جمله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نقش غیرقابل انکار رسانه ملی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه قدردانی کرد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز آذربایجان غربی نیز در این دیدار، حضور سپاه از ابتدای انقلاب اسلامی را موجب استحکام پایه‌های نظام و امنیت ملی دانست و گفت: مجاهدت‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان سپاه موجب سرافرازی انقلاب اسلامی شده و هم اضمحلال بیش از پیش دشمنان و بدخواهان نظام اسلامی را در پی داشته است.

مجرد با تاکید برهمکاری بیش از پیش و مستمر صدا و سیمای مرکز آذربایجان غربی با سپاه شهدای استان، حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و انعکاس رشادت‌های رزمندگان سپاه را از رسالت‌های اصلی صدا و سیما عنوان کرد.

انتهای پیام/ن.م

دیدار مدیرکل صداوسیمای مرکز آذربایجان غربی با مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه شهدای استان

در این دیدار حاضران، نظرات و دیدگاه‌های خود را با هدف تعامل هرچه بهتر سپاه شهدای استان و صدا و سیمای مرکز آذربایجان غربی بیان کردند.

در پایان این دیدار مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه شهدای استان از تلاش‌های مدیرکل و معاونان صدا و سیمای مرکز آذربایجان غربی قدردانی کرد.

برچسب ها: سپاه ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.