فعالیت ۸۸ دستگاه سامانه تردد شمار در محور‌های مواصلاتی آذربایجان غربی

معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی از فعالیت ۸۸ دستگاه تردد شمار در سطح محور‌های مواصلاتی استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛آیدین رحمانی معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی افزود: ترددشمار‌های الکترونیکی نیز دستگاه‌هایی برای بیان میزان ترافیک در جاده‌ها و وضعیت حاکم بر محور‌ها کاربرد دارد و تامین کننده بخشی از اهداف در زمینه ایمن سازی سفر‌های جاده ای، تسهیل عبور و مرور و استفاده بهینه از ظرفیت محور‌ها هستند.

وی ادامه داد: اطلاعات این دستگاه‌ها پس از استخراج به سازمان و اشخاص مختلف مرتبط باموضوع از جمله مرکز مدیریت راه‌های کشور، مدیران ادارات مختلف، انجمن‌های صنفی حمل و نقل و پلیس راه برای بهره برداری لازم ارسال می‌شود.

این مقام مسئول اضافه کرد: زیرپوشش قرار گرفتن کلیه محور‌های ارتباطی به سیستم‌های نوین و هوشمند حمل و نقلی در دستور کار سازمان و این اداره کل قرار دارد و سعی ما بر توسعه سامانه‌های هوشمند اعم از سیستم‌های کنترل ترافیک جاده ای، روانسازی و ایمن سازی حمل ونقل جاده‌ای استان و رسیدن به حداقل‌ترین سوانح و تلفات جاده‌ای است که با کمک و همیاری مردم و تمامی دستگاه‌های ذیربط میسر خواهد شد.

انتهای پیام/ن.م

نصب ترددشمار‌های الکترونیکی در جاده های آذربایجان غربی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.