جهانگیر خبر داد

بدهی 30 میلیاردی سازمان زندان‌ها به ادارات آب، برق و گاز/ آخرین اخبار از تولید خودروهای جدید حمل زندانیان

رئیس سازمان زندان‌های کشور گفت: سازمان زندان‌ها حدود 30 میلیارد تومان به نهادهای دولتی مانند ادارات آب، برق، گاز و غیره بدهی دارد.

به گزارش خبرنگار حوزه حقوقی- قضایی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اصغر جهانگیر رئیس سازمان زندان‌های کشور در حاشیه سی و یکمین جشن گلریزان آزادی زندانیان جرایم غیرعمد در پاسخ به سؤالی درباره آخرین وضعیت تولید خودرو ویژه حمل زندانیان اظهار کرد: یک نمونه از خودرو‌ ویژه حمل زندانیان در استان اصفهان تولید و رونمایی شده است و  اگر اعتبارات لازم جذب شود، امیدواریم بتوانیم این خودرو را به صورت انبوه تولید کنیم.

وی با بیان اینکه تولید هر خودرو به 25 تا 40 میلیون تومان اعتبار نیاز دارد، افزود: خودرو ویژه حمل زندانیان از ضریب ایمنی بالایی برخوردار است و امکان فرار زندانیان را به طرز چشمگیری کاهش می‌دهد.

رئیس سازمان زندان‌های کشور در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه آیا کسری بودجه سازمان زندان‌ها در سال ۹۷ برطرف شده است یا خیر؟، گفت: سازمان زندان‌ها همچنان بالای یک هزار میلیارد تومان کسری بودجه دارد.

جهانگیر درباره بدهی سازمان زندان‌ها به نهاد‌های دولتی مانند ادارات آب، برق، گاز و غیره تصریح کرد: سازمان زندان‌ها حدود 30 میلیارد تومان به نهادهای دولتی مانند ادارات آب، برق، گاز و غیره بدهی دارد، لذا به این سازمان‌ها گفته‌ایم که هر زمان بودجه به سازمان زندان‌ها اختصاص یابد، بدهی‌شان را پس می‌دهیم.

رئیس سازمان زندان‌های کشور درباره اعتبارات لازم برای تکمیل اردوگاه‌های ویژه محکومان مواد مخدر گفت: دولت باید سالانه حداقل ۸۰ میلیارد تومان اعتبار را به ۷ اردوگاه محکومان مواد مخدر اختصاص دهد که معمولاً یک سوم این مبلغ تخصیص می‌یابد و آن یک سوم نیز یا پرداخت نمی‌شود یا زمانی پرداخت می‌شود که عملاً بابت نگهدای هزینه می‌شود.

انتهای پیام/

کسری بودجه یک هزار میلیارد تومانی سازمان زندان‌ها

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار