مدیر بهداشت محیط دانشگاه علوم پزشکی مشهد؛

اعلام ممنوعیت تولید زولبیای رنگی

مدیر گروه بهداشت محیط دانشگاه علوم پزشکی مشهدگفت:قنادی‌هایی که در سال گذشته در تولید زولبیا از رنگ استفاده کردند امسال اجازه تولید ندارند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،علی‌اصغر حسنی با اشاره به اینکه با توجه به افزایش استفاده از زولبیا و بامیه در ماه مبارک رمضان نظارت‌های بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد بر قنادی‌ها افزایش یافته است افزود: پیش از آغاز ماه مبارک رمضان نیز جلسه‌ای با اتحادیه قنادی‌ها داشتیم و مشخص کردیم واحد‌های صنفی باید در تولید این محصول چه شرایط بهداشتی را رعایت کنند، همچنین همکاران ما در ساعات اداری و غیراداری از قنادی‌ها بازدید داشته و نمونه‌برداری انجام می‌دهند.

وی ادامه داد : استفاده از هرگونه رنگ در تولید زولبیا ممنوع بوده و غیرمجاز است و قنادی‌ها تنها می‌توانند از زعفران در تولید زولبیا و بامیه استفاده کنند.

مدیر گروه بهداشت محیط دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: با این وجود از مردم می‌خواهیم زولبیا و بامیه را صرفاً از قنادی‌ها تهیه کنند و اگر تخلفات بهداشتی مشاهده کردند می‌توانند با شماره ۱۹۰ تماس بگیرند تا در سریع‌ترین زمان رسیدگی انجام شود.
 

انتهای پیام// ج.ر
 


تولید زولبیای رنگی ممنوع است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.